Charles Ingalls skrev:
Hvordan med de andre planter i baggrunden, får vi billeder af dem?

Ohhh.. Falkeøje dér.. Ja, det er såmænd bare nogle regulære White Widow som ¨måske/måske ikke kan nå at blive færdig udenfor, men heldigvis så er jeg en pære fra at være færdig med mit første grow-closet. I den forbindelse har jeg gjort mig nogle overvejelser om hvordan jeg udnytter det bedst, det første stykke tid, og da d'herrer Bubber og Charles har været så flinke og hjælpsomme hele vejen gennem min læreproces, så har I måske også lidt input til nedenstående:
Synes I denne plan for mit nye 60x80x140 250w cfl skab lyder realistisk:
- Fra nu - 1. juli: Tørre mine tarvelig 10 g lowryders i skabet, mens jeg venter på min pære.
- 1. juli - 1. oktober: Dyrke en hurtig omgang Auto-Bubblelicious (Kan disse dyrkes i Scrog, og i så fald, hvor mange kan jeg have? Og kan jeg nå det, inden det er tid til at tage nedenstående ind?)
- 1. oktober: Høste ovenstående og tage de 2 mest potente White widows indenfor og dyrke dem færdig der
- Derefter - forever: Dyrke Bubblelicious 2 af gangen i Scrog og forhåbentlig høste omkring 100-120 g tørret bud pr. omgang.
Er der nogen huller i ovenstående plan?
...og nå ja.. Billeder af de kære små. De trives vist meget ok, eller hvad siger I?