Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Folkens

Jeg vil gerne forsøge at gro skunk i et telt i min lejlighed. Jeg har kigget på sådan noget som f.eks. denne: http://www.DinMor.dk
Jeg vil gerne høre alle gode råd jeg kan, da jeg aldrig har prøvet dette før, og ikke aner hvad jeg laver! :)

Jeg har et rum jeg kan bruge til formålet, og det har flg. mål: 2,25 x 435. Jeg har mulighed for at montere udluftning i dette rum.

Jeg har kigget lidt på frøer på DinMor.dk, og jeg syntes ærligt talt, at det er lidt af en junge.

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om andres erfaringer mht. at gro skunk i indendørs telt.
Hvor meget gødning/jord skal bruges?
Hvor ofte skal det have vand?
Hvad med lys? Jeg syntes at læse, at mange er glade for LED lys, både pga. elffekt, men også økonomi.

Svaret på disse spørgmål er sikkert relative i forhold til hvilke frø det er man benytter.

/Pablo

Medlem

velkommen til sitet.

Jeg vil anbefale dig og læse denher http://dcfonline.dk/cf/ igennem en 2-3 gange, der står ALT hva du skal bruge for at kunne lave et anstændigt grow.
Evt vend tilbage når du har læst den, og stadig har spørgsmål. :-)

Go vind med det. :-)
//////Røgetskinke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]