Hej allesammen
Jeg har i år besluttet mig for at dyrke mine egne urter, og jeg tænkte at jeg ville dele det med jer
Jeg har fulgt med i mange topics igennem flere år, men har aldrig fået mig taget sammen til at lave en profil. Nu er det gjort, og jeg vil hen af vejen selvfølgelig tage billeder, og informere om hvordan det går

Jeg har fundet et rigtig godt spot hvor jeg har tænkt mig at dyrke mine små planter, der har før været MEGET ukrudt, men det har dsb været så venlige at fjerne, da det ligger lige op af togskinnerne
Har det tidligere ukrudt noget at sige? Burde jeg grave et bed, og fylde noget jord i selv?
Jorden er rimelig sandet, og der er godt med rødder i. Skal de fjernes?
Jeg fik lidt ideen, da jeg købte noget orange haze skunk, og så der var noget enkelte frø i, dem har jeg så spiret, og sat i små potter indtil videre.
Jeg tænkte at det ikke var sikkert de kunne nå at blive færdige her i danmark, så jeg har købt 48 frø.
Sorten er Great Outdoors, nogle som har erfaring med disse, eller ved hvilke arter det er?
De købte frø har jeg lagt til spiring idag, så der går nok ikke længe før de også er i jorden.
Jeg har ikke lige fået taget nogle billeder endnu, men det kommer snart, når der er noget at kigge på