Patrix: hehe nej det er skam ikke urin, men Biobizz Bio-Bloom!

også måske lige en lille sjat morgenurin :i ej men jeg syndes sku det er sjovt du siger/spørger om det, for stort set alle der ser den flaske der hjemme, griner og spørger faktisk om det samme som dig, selv kæresten haha

Randomname: Mange tak for de fine ord jeg er glad for at den bliver taget godt imod og ikke mindst at få at vide jeg har gjort det okay

, men jeg har selv frygtet lidt det der vissenhed du snakker om og det er faktisk kun blevet værre, altså de nederste blade er begyndt at falde/visne af er for omkring halvanden dag siden, omkring 10 blade er visnet af, så det går lidt hurtigt syndes jeg :/ men jeg har fundet ud af at potten er helt fyldt med rodder og tænker det er den største grund til alt det, så her idag bliver der anskaffet en 8-10L måske 12litters potte så den kan begynde at leve ordenligt igen

men ang. det du snakker om ude for spidsen er det et tegn på overgødning?, eller skal jeg lige prøve at se om det hjælper med at få skiftet den potte eller syndes du personligt bare at det er bedst jeg reducere dosisen af gødning med det samme?
men jeg har pigen i et lille hjemmelavet growroom med udluftning, lys og blæser osv. ikke særlig avanceret men virker sku efter hensigten, og ja det skal faktisk nok passe at den hedder det
Rookie1: haha okay, det er sku en lækker plante må jeg sige glæder mig til at smage den om en halvanden til 2 måneders tid

den dufter frugt/sødt aktig med et lille strejf a´ trope hehe :b
men jeg tror altså overhovedet ikke at det er fosfor mangel (men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl, jeg er jo bare et menneske) men det lilla er kommet stort set overalt på det øverste (topskuddet) og er begyndt at trække sig ned i stammen osv til de andre buds så det ser sku egentlig lovende ud, og overhovedet ikke på nogen dårlig måde så jeg tror det er mangel på fosfor
Mvh til jer... Rasta
Peace out Folkens og go weekend