Goddag folkens!
Lidt flavour intro (kan springes over):Så er det ved at være noget tid siden sidst jeg var her på siden. Siden ligner sig selv, jeg var her for første gang for 11 år siden (25 år nu), da jeg skrev projekt om stimulanser, hvilket gik godt iøvrigt

Efter projektet lovede jeg mig selv, at jeg vil vente, at prøve hash, til jeg var mindst 21 år gammel, så jeg ikke fik permanente skader af det (
http://videnskab.dk/krop-sundhed/hash-g ... -i-hjernen - jeg var jo fucking smart dengang tilsyneladende!). Jeg lagde så ud med 2 bonghoveder og 2,5g hash henover den første weekend da jeg var 21½. Good times

Nu har jeg så bestilt mine første frø, skal plante en plante, har skaffet lys, indrettet et lille tøjskab med hvidt printerpapir over det hele, jord og... så mangler jeg lige gødningen.
Til selve spørgsmåletI to uafhængige bøger har jeg læst, at det tilsyneladende er godt at starte med en høj N-værdi i vegetation fase og høj P og K værdi i flower fase (relative værdier). Jeg har nu kigget i bilka, føtex, lidl og silvan - jeg kan sagtens finde noget med høj N værdi, men intet med høj P og K-værdi (igen, relative værdier).
Hvor anskaffer i jeres gødning henne og hvad bruger i? Vil gerne undgå at betale en bondegård for det. Min tid er billig