Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 09:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Kbh
Goddag folkens!

Lidt flavour intro (kan springes over):
Så er det ved at være noget tid siden sidst jeg var her på siden. Siden ligner sig selv, jeg var her for første gang for 11 år siden (25 år nu), da jeg skrev projekt om stimulanser, hvilket gik godt iøvrigt :)

Efter projektet lovede jeg mig selv, at jeg vil vente, at prøve hash, til jeg var mindst 21 år gammel, så jeg ikke fik permanente skader af det (http://videnskab.dk/krop-sundhed/hash-g ... -i-hjernen - jeg var jo fucking smart dengang tilsyneladende!). Jeg lagde så ud med 2 bonghoveder og 2,5g hash henover den første weekend da jeg var 21½. Good times :)

Nu har jeg så bestilt mine første frø, skal plante en plante, har skaffet lys, indrettet et lille tøjskab med hvidt printerpapir over det hele, jord og... så mangler jeg lige gødningen.

Til selve spørgsmålet
I to uafhængige bøger har jeg læst, at det tilsyneladende er godt at starte med en høj N-værdi i vegetation fase og høj P og K værdi i flower fase (relative værdier). Jeg har nu kigget i bilka, føtex, lidl og silvan - jeg kan sagtens finde noget med høj N værdi, men intet med høj P og K-værdi (igen, relative værdier).

Hvor anskaffer i jeres gødning henne og hvad bruger i? Vil gerne undgå at betale en bondegård for det. Min tid er billig :)

A trap is for fish: when you've got the fish, you can forget the trap. A snare is for rabbits: when you've got the rabbit, you can forget the snare. Words are for meaning: when you've got the meaning, you can forget the words. Where can I find someone who's forgotten words so I can have a word with him?...

Junior medlem

Hej og velkommen tilbage :D

Jeg skal her også selv til at få plantet nogen planter. Og jeg har fået anbefalet Biobizz som er gødning specielt til cannabis. Du skal bruge noget Biobizz Grow og Biobizz Flower. Det kan købes på diverse hjemmesidder og headshops. Og koster ikke det helt store. Hel og lykke

-WeSmokeTogehter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]