Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 21:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har tænkt mig at dyrke 2 store planter, og hvordan lyder følgende så - vil meget gerne høre fra jer hvad jeg evt. mangler, og sådan lidt, jeg har et rum hvor murene er hvide.

250w HPS pære
2 6,5 l pots (kan også fås i 18l hvad vil i anbefale?
En ventilator
Og så ellers jord bestående af en Leca sten / sand / muld blanding

Er der noget jeg mangler, eller noget jeg ikke har taget stilling til?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Altså.. det afhænger af så meget :)

Jeg har skrevet en besked til dig igen.. forventede egentligt et svar..

Men ja..

En blæser vil være en god ting, og jeg vil nok anbefale enten 6,5 liters potter eller 11 liters potter..

Du kan også sagtens gå op i 18 liters potter.. det vil ikke gøre noget.. jeg har selv brugt 6,5 liters potter og mine planter blev imellem 60-150 cm høje..

Jo størrere potten er jo højere og bredere bliver de..

Men ellers så mangler du selvfølgelig gødning.. en ballast.. en reflektor til den 250watt hps.. osv osv.. et kulfilter SKAL du også have fat i, medmindre du bor på landet og lugten ikke kommer til at genere nogle..

men som sagt.. Har skrevet en besked til dig..

Site Webmaster
Brugeravatar

Det er slet ikke nødvendigt at du opretter ENDNU en tråd. Hold dig til den du allerede har gang i:
viewtopic.php?f=17&t=43314

Låst.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]