Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Min kammerat og jeg har langt om længe skaffet tid og kapital til et grow. Vi har besluttet at gro planterne i et "Dark Room 90" gro sæt, hvilket måler 90x90x180. Sættet består af et Dark Room, et komplet 125 mm kulfilter kit, med en udsugning på 225 m3/time, et komplet lyskit med en 400watts Sunmaster Dualspectrum pære, en 400W Lucilux Digital Ballast og en Euroreflektor. Med i kittet følger også en digital timer, lighthangers og et termometer/hygrometer. Udover dette sæt køber vi også 5 x 11 liter potter vi regner med at få plads til i teltet, 0,5 liter bio-grow, 0,5 liter biobloom, 0,5 liter topmax, en gødningstank på 47 liter, 3 stk Dinafem's Original Amnesia frø og 3 stk Dinafem's Critical Jack frø. I dette grow planter vi 5 frø, vi stiller en potte i hvert hjørne og en i midten.

Vi havde tænkt os at sætte et lille grow i stand udenfor teltet, growet kommer til at bestå af en 125 Watt CFL Dualspectrum pære, en euroreflektor, lighthangers, en digital timer, 4 x 3,6 liter potter og et stativ reflektoren kan hænge fra. Her planter vi 1 Maxi Gom auto frø og 3 Ak-47 auto Frø som allerede står 10-15 cm op af jorden.

Vi bestiller growsættet indenfor 4-5 dage, og jeg regner med at poste opdateringer på growet med billeder fremover. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]