Hejsa psy.
Tænkte det kunne være sjovt og få en samtale igang om hvilke systemer/måde vi dyrker på og hvilken strins vi dyrker og hvorfor vi dyrker som vi gør.
Jeg har lagt mærke til på de fleste billeder her inde folk dyrker i jord eller udenfor frem for hydro.
Så kunne det jo være sjovt og vide hvorfor folk har valgt netop det system de bruger.
Så jeg kan jo passene starte

Lige pt dyrker jeg Royal AK Automatic og Royal Bluematic dem har jeg valgt fordi de er forholdsvis hurtig, nemme og skulle give en god skævert, lugte fantastisk og ikke mindst være gode mod smerter. Og de har ikke skuffet endnu

De bliver dyrket i hydro med Ghe Flora gødning. Mit system minder lidt om et dryp system men det er det ikke, ved ikke lige hvad det hedder da jeg selv har fundet på det.
Grunden til jeg valgte hydro var fordi det sviner meget mindre end jord og jeg syntes det var det nemmeste og gå til.
Det eneste det rigtig sviner er når man skal gøre leca sten rene, men jeg har lavt en leca stens vasker så det ikke et problem mere

Håber der er andre der ville fortælle om deres grow så vi kan få en hygge snak igang

Hilsen
Smokey Mojo