Jeg dyrkede meget Gorrila Fra 85 til 95, men det var så almindeligt dansk super pot.
Vi bredsåede udelukkende med store mængder frø i starten af maj til start juni.
Hav mange spots da som der er skrevet er der mange ting der kan gå galt.
Vi gravede som regel en halv meter gange halvanden, bredsåede og så dækkede vi jorden med vissent græs og lidt småkviste for at det ikke skulle ligne en rockergrav;)
Når de så spirede fjernede vi græsset rundt om de spirer der var så de kunne vokse frit.
Når de så var 15-20 cm gøddede vi dem med almindelig NPK( med masser af N i) fra Silvan(husk på det var jo før hele videnskaben om gødning var blevet kendt) og intet andet.
Nogen gange når det var hedebølge cyklede vi ud på cykler med en turrygsæk med en plastik vinballon med 30 liter vand i og vandede.
Det var et helvede af dimensioner at parkere cyklen, og så offroad ind igennem skov, krat og tornebuske i bar mave og shorts en km eller to.
Det med hjortene kan man ikke undgå da man jo ikke kan sætte hegn op ude i naturen( har aldrig haft hjorte i vores), og hvis der går snegle i dem når de er små, er der intet at gøre medmindre da man ligger store mængder Ferromenol ud i tykke ringe rundt om bedet.
Vi var engang ude for at der gik almindelige små havesnegle med hus på i dem, da de var en meter store og var ved at gå i blomst. Der sad mindst 50 snegle på hver plante og havde spist måske 60% af hver plante, sneglene var lammede af THCen og var nærmest gået i dvale. Vi plukkede sneglene af og kastede dem ti meter væk, og gentog processen hver anden dag i et par uger, og fik så alligevel 300 gram i land fra spottet.
Jeg har engang bredsået den 21 juni med en centimeters mellemrum et sted hvor jeg kunne vande og gøde og se til dem dagligt, ved høsttid var de ca en meter høje, og der var kun et lille topskud på 1x2 cm på hver plante, men der var 500 planter på 1x1 meter jord. Man skal aldrig sige aldrig