rækkehus med have... Hmmmm... Lyder som en der gerne vil knaldes, medmindre han har tænkt sig at gøre det i sit skur? .. Der er lugt og nysgerrighed at tage højde for.. Og naboerne kan være nogle trælse røvhuller eller nogle storrygende bavianer...
Lyder ikke helt gennemtænkt.. Du vil ikke kunne holde en 2-3 planter skjult.. ikke uden at dem på den anden side af hækken ikke godt kan regne ud hvad det er..
så hellere dyrke dem indendørs da.. og det siger jeg på pænest tænkelige måde overhovedet, så du ikke føler dig skræmt eller "slammet" som nybegynder..
Ikke fordi jeg ikke godt kan se idyllen i det, og tanker er da også smuk, at man bare sådan lige kunne dyrke sin egen weed i sin have (hvilket der også er folk der gør) ... Meeeeeeeeeeeeeeeeeen, havde det nu været for 20 år siden, så ville du sagtens kunne have gjort det, men i kraft af at stort set 60% af den danske befolkning enten ryger hash eller skunk nu, så er der mange mange flere der kan genkende lugten og formen på sådan en plante, og de er derfor meget gode at stjæle.. hvis altså man er et røvhul..
Anyways.. Hvis jeg var dig og sku dyrke i min have, ville jeg nok vælge at bygge mig en ramme i PVC eller rustfri stål.. dobbeltlag, så du kan isolere det, og beklæde det med træ der selvfølgelig er fugtbehandlet/lakeret osv..
Så skal du egentligt bare bruge en kabeltrommel og noget udstyr..
Ved godt det lyder meget langt ude da din ide tydeligtvis omhandler at bruge solens stråler (hvilket også klart giver det bedste weed) meeeeeeeen.. Som sagt.. Hvis man bor side om side med andre, så er chancen for at du for lov at køre det til ende minimal..
Folk har ondt i røven og eller bliver harme og sure og jaloux..
Så før du overhovedet går igang, bør du overveje om det er noget dine naboer vil kunne acceptere idethele taget.. Hvis ikke du tror de vil acceptere det, så bør du overveje at dyrke enten indendøre, eller bygge dig en konstruktion udendørs, der tillader dig at du kan installere et kulfilter og et par gode grolamper samt en ventilator..
Håber mit feedback hjælper. Og Velkommen til iøvrigt