Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej fellow homegrowers!?

Jeg har nu gang i mit tredje kuld planter, alle mine kuld har givet min kammerat og jeg noget dejlig røg indtil videre.
Det kuld der er gang i nu er nogle Arjans strawberry haze :)
Jeg har bare nogle enkelte spørgsmål. Vi holder pt en god temperatur i rummet med blæser og lampe selvfølgelig og der er også styr på gødningen. Men som planterne bliver større, bliver der mindre plads (Vi har ikke sindssygt meget plads) og de gror tættere på lampen.

:idea: Hvad bruger i til at køle jeres lampe, ALLE tips og tricks er velmodtaget :) :idea:

Hilsen en mand der har brug, for noget mere expertise end jeg selv lige render rundt med :lol:

Dedikeret medlem

Coletube FTW :rocking:

Dedikeret medlem

Der er mange ting der kan spille ind. Uden informationer om størrelsen på rummet, typen af pære samt dens effekt (watt), lampens mærke og mængden af luft der ca. bevæger sig gennem rummet er det svært at sige ret meget konstruktivt om hvad i kan forbedre.

Alternativt kunne i også bare holde planterne mindre, men igen, uden konkret info er det jo bare gætværk. :)

Moderator
Brugeravatar

Cooltube vil være det oplagte valg. Forbind til din nuværende udsugning mellem kanalventilatoren og udgangshullet i teltet/skabet, så der pustes igennem cooltuben, eller køb en lille kanalventilator (igen til at puste igennem cooltuben), og forbind begge sider med ind og udgangshuller. Ellers kan det hjælpe en del bare at få flyttet luft rundt omkring pæren. Jeg har gjort det med computerkølere før, men en bordventilator vil nok være mere effektiv.

Senest rettet af Bismann 30 okt 2012 23:40, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Nøjagtigt som BisMann så fint siger det - klart den bedste og mest effektive løsning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]