Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 20:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
Igår aftes lidt i otte stod der pludselig to ikke særlig rare mænd og bankede på, og erklærede de havde en ransagningskendelse på baggrund af en anonym henvendelse.

6 civile betjente endevender vores hjem fuldstændigt, vi får besøg af narkohunden, og de ender med at gå med groudstyr og røg, samt tage min kæreste med til afhøring. Han er nu sigtet for salg, på trods af her kun dyrkes til hvad vi selv kan ryge (det er trods alt ikke uanede mængder af plads vi har i vores 2 værelses). Et par af dem er fresh-outta-the-academy, og ikke meget ældre end jeg selv. Den ene, en pige, skulle lige spille smart overfor kollegaerne, og løfte det store telt ud, med det resultat at hele lejligheden blev fyldt med jord, fordi keglen tabte det igen. De var mange, og noget kunne tyde på de havde regnet med en meget større gevinst, desværre for dem(heldigt for os) var vores såkaldte skunk-labaratorie ikke fyldt, der var nogle spirer og nogle små planter. Så meget for så lidt. Håber de gik hjem med bare en snert af dårlig samvittighed. Et er at de går efter folk der stjæler strøm og laver enorme mængder, men at vælte ind, 6 mennesker, og bare raserere hele lejligheden for at knalde et par der dyrker til eget forbrug, det gør mig bare SÅ frustreret. Gid de dog ville legalisere det, og bruge pengene på noget mere fornuftigt.

Da kun få har kendskab til det, har det været nemt at spore sig ind på hvem der har meldt os. Nårh ja, og så det faktum at han skrev i en email 2 dage før at han ville melde os.
Min kæreste har købt LED lys igennem en engelsk side, er ikke sikker på om jeg må linke, så det gør jeg i første omgang ikke. Manden bag siden, Richard, har solgt LED lys fra Kina under falske forudsætninger og til en langt højere pris end producenten tager - som i MEGET højere pris. Han har bildt folk ind at han selv laver dem, men da min kæreste finder frem til producenten, finder han ud af at sådan hænger det ikke sammen. Han henvender sig til Richard og konfronterer ham med dette, hvorefter Richard truer med at politianmelde ham. Det skal siges at de i en tidligere korrespondence har skrevet om hvad disse lys bliver brugt til, så han har både vores adresse samt på papir at her bliver dyrket. Min kæreste henvender sig naturligvis til firmaet i Kina og forklarer dem situationen og at han bliver truet til tavshed, hvorefter den kinesiske forhandler kontakter Richard og beder ham fjerne deres produkter. Dagen efter, igår aftes, stod politiet her.

Så dette er en opfordring til alle jer der dyrker vores alle sammens egen marianne, pas på! Pas på hvilke informationer i udveksler, og lad være med at handle med denne mand. Jeg sender gerne pm med link til forretningen (med mindre det er ok jeg poster det her...admins?!).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg synes det ville være en god ide hvis admin tillod dette link da ingen på nogen måder jo vil bruge dem til at forhandle med, og så andre er advaret imod at handle der.

Det var dog noget svineri, det er ærgeligt at i ikke kan melde ham tilbage, han har jo udelukkende solgt det udstyr til jer med den viden om at i ville bruge det til at dyrke cannabis med, det burde vel være ulovligt og så alligevell ikke. Jeg kender ikke helt loven på det pungt men ligesom at man ikke må købe frø for at putte dem i jorden må man vel heller ikke købe groudstyr for at gro cannabi - og hvis han har vist i ville det og accepteret dette (i har mails på det), er der så bare ikke en eller anden måde man kan få ramt lidt på den Richard?? for han fortjener det.. jaja .. hævn hævn...ikke god stil men man bliver sgu godt gal over at læse sådan noget her :evil:

Medlem
Brugeravatar

Tror desværre ikke det hænger sådan sammen, kan kun opfordre folk til ikke at benytte hans service fremover, og håbe på karma smækker ham en stor fed lussing en dag.

Medlem
Brugeravatar

Totalt nederen! :( Hvis det er over nettet i har købt det, så er hjemmesiden registreret i et navn og hans adresse, så højest sandsynlig er valideret igennem et fysisk brev, hvilket vil sige at det er hans, eller hans firmas adresse, og så eller bare meld ham også på den adresse. Ellers så prøv at skrive til producent og bed om hans adresse.
Ja, paypack er en bitch, men han fortjener det altså som jeg kan forstå på det.

Moderator
Brugeravatar

Det er jeg sku ked af at høre, håber i kommer ovenpå igen. Utroligt at svindlende, smålige forhandlere kan fucke så meget op for andre mennesker.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Utroligt grim historie, jeg håber at Richard får amputeret begge arme og bliver ramt af kronisk debiliterende analkløe.
Vi kan desværre heller ikke tillade links i dette tilfælde, selvom det umiddelbart virker relevant. Det ville give en teoretisk mulighed for at headshops anvender Psychedelia til at bad-mouthe hinanden på falskt grundlag.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
mon ikke han selv har et par planter derhjemme, eller bare noget han ikke må have :) ? det er da værd at prøve - i så fald bare for at pisse ham lidt af

Medlem
Brugeravatar

Tak for jeres medfølelse, er sgu rart ovenpå sådan en oplevelse.

Prometheus - det er helt ok, havde det godt på fornemmelsen :-) Jeg linker naturligvis gerne hvis folk spørger, og ellers så opfordrer jeg til ikke at dele følsom information med folk man ikke kender.

Tricome - Efterhånden som ordet har spredt sig, kunne noget tyde på det. Der er vidst nogen der har fundet youtube videoer fra ham, fra hans eget grow. Forstår ikke man som grower kan finde på at stikke en med-grower. Det er en farlig leg han leger, og du kan være sikker på Nemesis vil bide ham i hans politi-stikkende engelske røv.

Medlem

Geografisk sted: Min sækkestol
Sikke en møg sæk (Ja undskyld sproget), kan som du siger slet ikke forstå en grower kan andmelde en grower...
Jeg føler virkelig med dig og kæresten og håber virkeligt for jer at tiltalen om salg bliver droppet.

Vil i øvrigt, meget gerne have link via PM, da jeg snart skal ha nye LED til indkørslen og ikke vil støtte ham...

Medlem
Brugeravatar

Vil også gerne have en PM med link eller et efternavn på dette forfærdelige menneske.

Medlem
Brugeravatar

Har sendt jer PM's med navnet på siden.
CrazyDog - de har intet udover mængden ifht anklagen om salg, og tvivler på det er nok. Men vi må bare vente og se :(

Heldigvis for os forsvandt et par af tingene herfra og så ud på politistationen. Bl.a et gram coke og nogle foldeknive. Er lidt bekymrende hvor det er forsvundet hen, men man skal jo ikke brokke sig :-)

Medlem

Geografisk sted: Min sækkestol
Sparker lige hul i denne tråd igen... Er der noget nyt ?

Junior medlem

Skal nok pisse i hans potter hvis jeg en dag ender derovre ;)

Medlem
Brugeravatar

Crazydog - Ikke rigtigt, nej, udover ejeren bag omtalte side har truet andre dyrkere til at fjerne hans oplysninger (advarsler om at købe hos ham), hvis ikke de ville have samme tur. Vi fik en bøde på 19K, men sjovt nok manglede der flere ting på selve bøden. Foldeknivene dukkede op, samt 0.1 g coke - men hvor resten af coken samt de 100g tørrede skunk de beslaglagde er blevet af, er uvist, men jeg gætter på de får en sjov julefrokost.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

19K for hvad, om jeg må spørger? Et par lommeknive og en spis Charly kan vel næppe give det i bøde. Det kunne være rart at vide hvilke straffe rammer de har for dyrkning. Jeg respektere fuldt ud hvis du ikke vil kommentere, i har være udsat for rigeligt her på det sidste.
Et dumt svin til en forhandler og panse der opføre sig som bøller. Jeg tror de færreste er klar over hvilket dumme svin uroer gerne er og hvor meget magt misbrug der forgår. Der er sku ikke nogle der fortjener at blive udsat for den slags og slet ikke for et par lamper!

Junior medlem

Crazydog - Ikke rigtigt, nej, udover ejeren bag omtalte side har truet andre dyrkere til at fjerne hans oplysninger (advarsler om at købe hos ham), hvis ikke de ville have samme tur. Vi fik en bøde på 19K, men sjovt nok manglede der flere ting på selve bøden. Foldeknivene dukkede op, samt 0.1 g coke - men hvor resten af coken samt de 100g tørrede skunk de beslaglagde er blevet af, er uvist, men jeg gætter på de får en sjov julefrokost.

det er sådan i strafferetten (såvidt jeg ved) at man kun straffer for det der er slemmest. dvs enten stofferne eller kniven... Jeg tror ikke man ligger bøder oveni bøder medmindre det er i færdselslloven.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
(1) .. Jeg vil gerne have det link til den forhandler der

(2) .. Når du bliver stævnet i retten (hvilket jeg formoder at du gør) så syntes jeg du skal sige til dommeren at du har haft 100 gram tørret skunk som også blev taget (ja jeg ved godt det strammer til egen røv, men alligevel)

Dette diskriminere jo polities udtalelser, og hvis du kan så tvivl om at de er uærlige, er jeg sikker på at en bare nogenlunde OK advokat godt kan få det vendt til falsk bevisførelse.

blot pointer.. Men hvis politiet dukkede op hos mig og tog 100g skunk og en kniv, og bagefter stikker mig en bøde på 0.1 coke og en bøde for ulovligt våbenbesiddelse og så oven i det får beløbet til at give 19K

Så ville jeg uden tvivl sige FUCK det.. Og så gå efter at fælde de satans sviner..

For det første er den bøde alt alt alt for stor, og for det andet så skal de røvhuller sku ikke slippe afsted med at sidde og ryge det du har arbejdet så hårdt for..

De har sikkert allerede solgt det til nabo-pusheren..

Alternativt kommer de jo bare igen og gør det hele en gang til.. så hvis først du kan så tvivl om at de er uærlige, vil det nok være en hel del sværere for dem at fremskaffe endnu en ransagningserkendelse i fremtiden! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^^ Det ville sige at uroerne havde gjort noget ulovligt, det ske aldrig! Det højeste man kan håbe på er at bevise de gjorde noget forkert, men ikke på nogen måde strafbart. Der er ingen dommer der vil gøre professionel selvmord ved at dømme en uro for en bagatel , dvs. alt under en video med en betjent -i gang med voldtægt på et barn, i mens han råber sit navn og nummer- der er blevet givet vider til den udenlandske pressen.
Eller sagt med andre ord, og lidt mere seriøs, så tror jeg man skal tage sig en rigtig god lang snak med sin advokat inden man bestemmer sig for at blive martyr.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Kan godt se hvad du mener, men hvis manden nu besidder billeder af hans 100g tørret skunk så er der jo noget gps data han kan bruge som bevis materiale..

Hvem ved.. det kunne da godt tænkes at han var så stolt at han tog et billede af det..

Og så vil det sku se mærkeligt ud hvis den dato der står på billedet passer overens med den dato han blev knaldet? og at det ikke fremgik af konfiskerings listen?

For en uro ville da ikke tage 0.1 g coke, en kniv.. og lade 100g tørret skunk ligge, ville de? ;)

Siger blot dette fordi jeg faktisk kender en som har prøvet netop det samme, og han er begyndt at tage billeder når panserne kigger forbi.. Har du noget? .. ja det kan du tro jeg har.. det ligger lige der! :D .. *click* .. og der.. *click* ..

Han får jo bøden alligevel.. sååh.. han har det sådan lidt, at så kan han jo ligeså godt sørge for at røvhullerne ikke får mulighed for selv at nuppe det ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]