Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 04:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej folkens. Jeg har lige købt en timer, old school shit. Den hvor du drejer på uret og trykker nogle pinde ned. Jeg vil gerne have den til at lyse kl 06.00 og slukke kl 24.00. Skal jeg så trykke pinden ned kl 24.00 og pilen skal drejes over på 06.00? eller er det omvendt (:

Håber i kan hjælpe.

Mvh kenneth

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
det kan du jo hurtigt teste, ved at sætte et eller andet til den - men vil skyde på, at når pindene er nede, er der tilslutning.... ellers er det omvendt :P prøv

Junior medlem

Om der er tilslutning eller ej hjælper jo ikke på om den kører som jeg gerne vil ha det :D men ville bare se om der var lidt hjælp så jeg kunne sætte den perfekt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
joda, hvis der er tilslutning, så kører det, hvis der ikke er, kører det ikke.. det er jo bare en slutte/bryde kontakt.. om mekanikken i selve uret dur, kan du jo kun se når du propper den i stikkontakten... Men normalt presser man de pinde ned, i et valgt tidsrum... Det kan sguda ette være så svært at lave en test på et eller andet - er det ikke 15min intervaller?

Dedikeret medlem

joda, hvis der er tilslutning, så kører det, hvis der ikke er, kører det ikke.. det er jo bare en slutte/bryde kontakt.. om mekanikken i selve uret dur, kan du jo kun se når du propper den i stikkontakten... Men normalt presser man de pinde ned, i et valgt tidsrum... Det kan sguda ette være så svært at lave en test på et eller andet - er det ikke 15min intervaller?

Jo det er så :) . Gør som HIF siger sæt en normal stuelampe eller din mors fladjern eller din kærestes super-dildo til og tjek om det køre når de er trykket ind eller når de er trukket ud og så stiller du den bare ind til hvornår den skal slukke og tænde :) det er ret simpelt ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]