Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej drenge, ville høre om i har nogen gode råd til mine planter. Lige lidt om planterne.
Det er skunk#1 og de 3 planter planterne er en lille måned tids gamle.
De står i et groskab med en 400w HPS og der er både blæser og udluftning i skabet. Jeg har givet planterne gødning 2 gange det er mærket Bioblizz og jeg har givet dem 1 hætte af både Bioblizz Grow og Bioblizz ALG A MIC.

Her kan i se at plantens blade bøjer lidt nedad. Hvad gær jeg forkert? De nedereste blade er også lidt gule?
Billede

Her kan i se at plantens blade buer lidt op ude i siderne.
Billede

Har også en plante der nærmest ligger ned. Jeg er bange for at brække den hvis jeg putter noget ned til at støtte. Er også bange for at ramme rodnettet.
Billede

Her tid sidst får i lige et billede af hele skabet.
Billede

Håber på et par gode svar :D

Mvh Juares

God ryger derude! :peace:

Junior medlem

Ehm jeg tror mangel på vand kan være et problem, ellers hvis jeg var dig vil jeg skifte gødning... Har du en Ph måler? Tjek ph værdien... burde ligge omkring 6.5 - 7.5

Medlem

Tror også det er vandmangel, ellers ligger det måske til din strains anatomi til at være lidt fucked? Ved det ikke helt :shock:

Moderator
Brugeravatar

Vent med at give dine planter mere gødning. De har vidst rigeligt. Men jeg tror det er varmestress, hvor varmt har du derinde, og hvad bruger du til udsugning?

Junior medlem

Hej folkens tak for svarene :)

Tror skabet er omkring en 30 grader, jeg har en vådrum udsugning oppe for oven, og den tømmer i hvert fald skabet et par gange i timen. Planterne virker også lidt tørre men har ikke ville overvande dem.

Hvad med at den ene er så skæv? Er det noget der retter sig op? :)

Mvh Juares

Moderator
Brugeravatar

Der skal helst ikke blive varmere end ~28 grader, 30 grader begynder at blive problematisk. Tror du har behov for mere udsugning, enten det eller at lave dine passive indsugningshuller større, så der ikke er så meget modstand for udsugningen og den kan skifte mere luft. Tommelfingerreglen er at arealet på indsugningshullet skal være dobbelt så stort som udsugningshullet.

De fremtidige skud skal i hvert fald nok rette sig op. Hvorvidt den nederste del af stammen gør er tvivlsomt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]