Hej Psy!
Dette er mit 3. indlæg omkring min hellige og smukke plante. Denne gang har jeg brug for nogle kloge hoveder. (ikke at man ikke altid kunne det).
1)Jeg skal vide om min plante kan nå at blomstre færdig inden sæsonen slutter, altså at det bliver for koldt og for lidt sol uden for.
2) Hvilken plante er det jeg dyrker? har faktisk ikke fundet ud af hvilken plante det er.
(planten startede sine dage i en lille metalspand, der kun var 5 cm høj. Så planten dannede et bredt rodnet og den tabte de store og gode "bæreblade". Det har resulteret i, at min plante faktisk ikke har dannet andet end nogle mellemstørrelses-blade og så ellers bare BUDS).
3) Så selvom dens lille omfang, kan jeg så stadig klone?
4) Hvor meget ville jeg skulle trimme af når jeg skal høste? Kan en evt kopiere et af billederne og vise hvor jeg skal klippe. skal jeg beholde alle bladene eller trimme den som man ville med skunk. Regner med den bliver mere potent hvis altså den når at blomstre færdig (spørgsmål 1)
Her er nogle billeder af den nu. Jeg synes selv den er meget smuk, udfra hvordan den startede.

på forhånd tak