Hej alle sammen.
Jeg har for nogle måneder siden helt tilfældigt smidt nogle hampfrø jeg fik gratis i Fælledparken for 1-2 år siden, i min mors have.
for 2 måneder siden skød de pludselig op. De er næsten ikke vokset siden. meget lidt i hvert fald. Det er ikke blevet til den største busk. Men jeg har nu heller ikke givet dem gødning før igår? Har vandet dem en gang i mellem. 1-2 gange om ugen siden jeg opdagede dem.
Her er den ene plante. det ser ud til at være en hun? eller tager jeg fejl? Grundlaget for mit bud er blot pga. den anden plante har nogle runde korn/frø? på toppen.
Dette er så den anden plante som jeg vil skyde på er en han-plante? Tager jeg helt fejl?

Planen er nu indtil videre, at jeg imorgen fjerner hanen. Har læst den skal fjernes hurtigst muligt for at undgå den bestøver hunnen. Mit spørgsmål kommer hertil lyder HVAD der vil ske ved en bestøvning?
Jeg har ladet mig vide at frøene fra han-planten kan bruges til at plante flere planter. Er dette korrekt? I så fald, så vil jeg gerne vide hvordan dette skal forløbe? Jeg har kigget på den danske growguide. cf-halløj eller hvad den nu hedder, men kan ikke rigtig finde svar på overstående spørgsmål. Jeg har dog også kigget på de første par sider under "dyrkning" men kan ikke lige finde noget.
Håber der er hjælp at hente herinde.
Jeg har kun erfaring med svampe, tjald osv. Ikke med dyrkning. Udover at jeg ved alt om hvordan THC påvirker mennesket og hjernen pga. min bioteknologiske baggrund.
Go ryger derude.
Peace out