Hej Psychedelia.dk
Jeg er ny herinde og ny indenfor faget grow, så bær over med mig.
Jeg ved at det er en vanvittig idé, men vil nu lige høre alligevel. Jeg har tænkt på om det var muligt at lave et guerilla grow med et lille kompliceret twist. (jeg ved det er lidt sent på året, men forklaring følger)
Først at anskaffe sig et mini drivhus, foldbart drivhus eller en lille flamengokasse/kappilærkasse med plastlag som låg. Her har jeg kigget lidt på et transparent minidrivhus af PVC der har størrelsen 62×62×76 cm. Altså et lille drivhus lavet af gennemsigtig plastikdug.
Derefter få fat i nogle Joint Doctor's Purple ryder/purple jems frø fra zenseeds, der ikke skulle blive særligt høje og ja udbyttet måske ikke bliver særligt stort. Men det er en auto-flowering strain. Så ville jeg spire to frø og plante dem indenfor indtil de har en nogenlunde størrelse. måske imellem 7-14 cm? det ved jeg ikke.
Inde i mini drivhuset skal der stå en bakke med vand og to potter med god dyrknings jord, som planterne plantes ud i. Alt dette vil jeg sætte ud på et spot i en skov, af gode grunde, og kamuflere det let. Så vil jeg tage ud og kigge til det et par gange om ugen. På toppen/låget af drivhuset vil jeg ligge to små sten over hver plante, så fugten samles og drypper ned på planten. Evt. også nogle lidt tungere sten inde i drivhuset samt måske at grave det en lille smule ned så det ikke skulle blæse væk.
Jeg ved ikke om dette ville fungere i praksis, om det kan betale sig eller om det er en helt dum idé, så derfor spørger jeg jer.
Ting jeg har tænkt over, som kunne give problemer er temperaturen og luften, hvad tænker i? Kom gerne med forslag, forbedringer og hjælp