Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen er ny herinde og ny i skunk verdenen hvad angår dyrkning. Har dyrket en del pot i tidernes løb men nu vil jeg dælme prøve skunk. Det har jo altid været det bedste. Har lige et par spørgsmål. Har tænkt mig at købe et færdigt grow kit et sted på nettet. Men har spørgsmål. Hva frø ska je købe vil have nogle gode men nemme her til start. Og hva med gødning?? Synes det lyder svært og kan ikk finde de store ting om hva der ska bruges og hvordan og hvor meget. Næste spørsmål. Så når det er sået og kommet op osv. Hvornår ska de sættes under lampen til blomstring?? Ja det er mange spørgsmål. Alt hjælp søges. Mvh sylle1

Junior medlem

Lige igen. Bor på en gård så vil også gerne vide noget om at dyrke udendørs med noget nemt og noget der kan i vores dk klima ?? Så det kan være jeg ska dyrke udendørs istedet?? Hva frø ska jeg have og hvor kan man dyrke fra.

Junior medlem

Hvis det skal være let, så gå efter et autoflower strain. Hvis du vil nå at dyrke udendørs i år vil jeg nok anbefale dig at få gang i nogle lowryder's i en hvis fart :) de klarer let det danske klima..
Angående gødning - de fleste producenter angiver en doseringsmængde på gødningsediketten. Det er nok en god ide at starte med 1/4 af den anbefalede dosering til at starte med efter 2-3 uger, også gå op derfra i ugernes løb..
Hvis du vil dyrke organisk er det lidt mere et gæt værk alt efter hvad du har fået fat i af organisk gødning.. det er virkelig noget du selv lige må læse op på hvis du vælger den vej.. det er dog en del svære at overgøde med organisk gødning så der skal man altså bare prøve sig frem :)

held og lykke med skunk growet

Junior medlem

Tusind tak milfhunter. Det må jeg prøve. Ja ved godt jeg er en del sendt ude hvis der ska være noget i år. Har du navne på nogle gode frø. Lowryder eller andet. Evt hvis de købes. Mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]