Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej alle sammen jeg er nu på den pragtfulde side og håber i vil tage godt i mod mig.

Jeg har bestilt et hold amnisia femi frø og vil prøve lykken med en indendørs høst.

Nogle der har erfaringer med hvornår og hvordan det øverste topskud skal klippes af, og evt hvor meget afkast jeg kan forvente pr kvm. med 400w hsp i en 4 måneders grow periode (stedet jeg har købt frøene ved siger 600g+ pr kvm men det lyder af urealistisk meget syntes jeg). hvad siger i?

Junior medlem

Læs op på det her: http://dcfonline.dk/cf/ -> Mini guides -> Topping/beskæring

Jeg ville nok toppe min plante efter 4 bladsæt i vegge-facen, men det afhænger af hvilket strain det er og plantens størrelse.. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
ved 2 bladsæt plejer jeg at toppe, men husk at amnesia haze er en ren sativa og derfor vokser sig rigtigt høj indendøre hvis du ikke binder den ned eller træner den på anden vis. jeg ville sætte den i blomst ret tidligt hvis jeg var dig

Junior medlem

http://www.high-supplies.com/catalog/amnesia-p-110.html i følge high spl. skulle amnesia være en blandings sort af 20% ind. og 80% sat. og kun blive 80-100cm? det er netop derfor jeg har valgt den! 100 cm er vil ikke at betegnes som høj vel?
jeg er newbee og ved ikke hvad normalen er.

Junior medlem

Hvis plantens højde er et problem for dig, kan du evt. sætte dine planter i blomst lidt tidligere end man normalt ville gøre

Junior medlem

nogle der har erfaring med udbytte pr kvm af af denne skønne sort ?? syntes 500g pr kvm lyder i overkanten nemlig :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

så er den stadig meget sativa domineret og vil strække sig MEGET de første par uger i blomst.

andgående udbytte er der kun 1 regel:
du får som du fortjener.

hvis du passer dem godt og træner dem ordenligt, giver dem den rigtige næring osv kan jeg ikke se hvorfor 500g skulle være ude for rækkevidde.
men passer du dem skidt bliver din høst ligeså

Junior medlem

jeg har læstmig frem tilde rigtige blandings forhold af jord, og gødning - bruger 400 - 600 w hsp med 25000 lumen pr kvm. holder dem i vege face i omkring halvanden månded og blomstre den i 70 dage derefter. dette er hvad jeg har kunnet læse mig frem til skulle være optimale forhold. men hvad mener du med at "træne" den ?? hvis i har indveninger til min metode er i velkomne til at råbe op :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

med træning mener jeg fx LST (low stress training) og så bruge det i et Scrog setup med et net som planten så vokser op igennem

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]