Hej!
Jeg skal gro for første gang i år (udendørs), og har på en måde fået mulighed for at have et fåtal planter stående. Dog bliver det umuligt for mig at holde det hemmeligt, men bliver med 99% ikke stukket. Dog er jeg sikker på, at jeg enten vil blive presset til at flytte/ødelægge planterne, hvis de står i for lang tid. (Da området bliver, især om sommeren, brugt af folk som ikke behøves vide at de er der)
Så jeg har valgt en lowrider/auto.
- Men hvornår vil i anbefale at gro? Jeg skal nemlig ud og rejse i juli.
Havde selv tænkt hurtigt at komme i gang og så indenfor og plante ud når vejret holder (midt april), derefter høste dem når de var klar (ca. juni). Men kan jeg stole på at den vil være færdig i løbet af 8-9 uger, som producenten ellers siger? Hvis det nemlig tager længere tid, kan jeg ikke være hjemme til at høste...
Hvad siger I ? skal jeg skynde mig med et grow, eller hvornår er det mest optimalt for plantet osv? Kan det overhovedet lade sig gøre at få et udendørs grow så tidligt igang, med godt resultat???
Ved godt min lille novelle af spørgsmål, nok er lidt (meget) forvirrende. Men vil virkelig være glad for respons
-ROOKIE1