Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folk, og velkommen til min grow log!

Jeg er nybegynder inde for området, eller har nydt hash og røg i flere år. Men i november sprang jeg ud i mit eget hjemmegrow, hvor jeg havde White Diesel fra white label. Det gik ganske udmærket. Så nu må vi op på hesten igen. Mit andet grow bliver så Northern lights#5 x Haze feminized, Jack Flash#5 feminized og Shiva skunk feminized, alle fra sensi seeds. De er blevet spiret og sat i jorden. Northern lights og Jack flash er dog plantet en uge før shivaen, da de har en længere blomstringstid.
De kommer til at stå under en 250 watts hps lampe under vegetation og ryger i et growtelt med 600 watts hps lampe når de skal i blomstring.

Jeg vil løbende ligge billeder, vil satse på en måske to gange i ugen, alt efter hvor travlt jeg har. Håber i vil følge med, og hvis har fif, gode råd eller bare en anden meningen, skal i være velkommen til at skrive, selvfølgelig også hvis i har spørgsmål.

Der kommer lige nogle billeder taget idag, Northern lights er bagerst, Jack flash i den midterste række og shiva i den forreste. Shivaen er sat i jorden idag og de 6 andre 1/3.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Peace out :smokin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ser godt ud :) Keep em' coming..

Junior medlem

Tak tak, jeg skal nok følge op så hurtigt jeg kan :)

Junior medlem

Hey people,

Så er der lige en opdatering igen. Alt går som det skal, der var dog en Jack Flash der aldrig kom op af jorden, men 8 ud af 9 er vel også okay :) NLX'en gror der ud af, i forhold til de andre har de godt nok fart på, men er selvfølgelig også den der bliver størst. Men kan i jo se på billederne.

Hvis i har kommentar, kritik eller spørgsmål, så kom endelig med det, vi er her alle for at lære jo :)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Junior medlem

Så, er det vidst ved at være tid til en opdatering igen, selvom i er lidt fedtet med kommentarerne :D

De er nu blevet plantet over i 11 liters potter, men har problemer med en af shiva'erne og en af nlx'erne. De sidste fire billeder er af de to, har prøvet at vande mindre, har prøvet med lidt gødning, men har ikke hjulpet. Plantede dem over i 11 liters potter igår, håber det kan hjælpe på det. Hvis i har en idé om hvad det kan være, vil jeg meget gerne hører det, da hvertfald nlx'en ser ud til at være i meget dårlig form.

På forhånd tak.

Billede

Billede

Sund og rask NLX
Billede

Sung og rask Jack Flash
Billede

Endnu en sund og rask NLX
Billede

Her kommer lige to billeder af den syge NLX
Billede

Billede

Her er to billeder af shiva'en, der har lidt misfarvninger på bladene
Billede

Billede

Det var alt for nu, håber i kan hjælpe, i skriver bare hvis i har svar, spørgsmål eller kritik :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Update!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]