Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hejsa mig og 2 venner er gået igang med et projekt, om at til marts/april måned ( alt efter vejret) vil vi plante nogle pot planter ud i skoven, vi leder stadig efter det helt rigtige spot. Og læser stadig om tingene på nettet, men har lige et spørgsmål hvis vi gerne vil have nogle frø som hurtigt blomstrer og kan høstes, er der nogle som kan anbefales? og det må helst gerne være nogle som giver massere af buds, selvom jeg ved det ikke er noget man kan sige på forhånd, frøene skal også være feminiseret og autoblomstrene. Håber i ka hjælpe

tak på forhånd :peace:

Medlem
Brugeravatar

jeg kan ikke lige hjælpe jer, men husk man altid kan smække en sort sæk over dem i tilfælde af at de ikke blomstrer tids nok.. Så kan man manipulere med dem.. men det hårdt arbejde hvis i skal ud i skoven hver gang ;) held og lykke

Medlem
Brugeravatar

jeg kan ikke lige hjælpe jer, men husk man altid kan smække en sort sæk over dem i tilfælde af at de ikke blomstrer tids nok.. Så kan man manipulere med dem.. men det hårdt arbejde hvis i skal ud i skoven hver gang ;) held og lykke

det gode ved det er at skoven kun ligger 800 meter fra mit hus, så det er intet problem men hvis de ikke blomstrer hurtigt nok, skal man så kun putte en sort sæk over og intet andet?

Medlem
Brugeravatar

nej så skal de have 12 timers lys (uden sæk) og 12 timers mørke (med sæk)..

Medlem
Brugeravatar

Er det hverdag eller kan man nøjes med et par gange om ugen?

Medlem
Brugeravatar

every f*****g day :D i sne og slud .... :D hahha lyder som en rigtig nedern sommer. Men ifølge ekstrabladet ellers var det BT går vi en mini istid i møde efter 2012 - den skulle vare 30 år :P nu får vi se ;)

Altså selve blomstringsfasen drejer sig om nogle uger.. mener det er omkring 2-3-4 uger. (Du må ikke hænge mig op det tal - det er garanteret ikke rigtigt hvad jeg siger/nogen må lige rette mig)

Men som vejrforholdene har været på det sidste - tror jeg ikke det bliver nødvendigt hvis man lige får fat i den rette sort - sommeren er blevet længere.. Det klart en fordel. Men vejreforholdene er sgu ret uforudsigelige for tiden.. Men det skal i ikke tænke på.. Glæd jer :) (og vent til nogle andre lige får svaret på posten her inde)

Medlem
Brugeravatar

every f*****g day :D i sne og slud .... :D hahha lyder som en rigtig nedern sommer. Men ifølge ekstrabladet ellers var det BT går vi en mini istid i møde efter 2012 - den skulle vare 30 år :P nu får vi se ;)

Altså selve blomstringsfasen drejer sig om nogle uger.. mener det er omkring 2-3-4 uger.
Som vejrforholdene har været på det sidste - tror jeg ikke det bliver nødvendigt hvis man lige får fat i den rette sort - sommeren er blevet længere.. Det klart en fordel. Men vejreforholdene er sgu ret uforudsigelige for tiden.. Men det skal i ikke tænke på.. Glæd jer :) (og vent til nogle andre lige får svaret på posten her inde)

Ja har jeg hørt lidt om, vi bor i Danmark det er sgu bare en almindelig tirsdag :P men tusind tak for dine svar, og vil jeg da lige have liggende i baghovedet hvis vi skulle få problemer. :peace:

Medlem
Brugeravatar

man skulle kunne tvinge sine planter til at blomstre ved at mørklægge dem mellem 36 - 48 timer.
Derefter 12/12

Men husk at være forsigtig hvis i bruger sække.. og brug 2 eller 3 .. De skal nemlig være helt lystætte

BTW- jeg troede det var fredag :hm:

Junior medlem

Early girl fra sensi er et bud herfra.

Medlem
Brugeravatar

Nu hvor manden skriver de skal være auto blomstrene så skal han jo ikk tvinge dem i blomst :) han skal bare plante dem ud og så Skal de nok blomstre om de får 10 - 20 timers lys :)

Moderator
Brugeravatar

Mine bud
MI5 (Short stuff) - Autoblomstrene Ak47 med Afghani indflydelse. Har set nogle kææææmpe planter ved nogle phenoer, andre er mere normal auto-størrelse.
Jet47 (Flash) - Autoblomstrene Ak47 med White Widdow indflydelse
Purple Mazar (Flash) - Normal størrelse auto, ikke med den største høst, men god kvalitet.
Chaze (Flash) - Autoblomstrene udgave af Haze x Cheese, har ikke set den dyrket, men det virker lovende, og bliver nok også store planter.

Vær desuden opmærksom på at auto's typisk tager et par uger ekstra fra frø til høst, når det er udendørs, i forhold til hvad der står på pakken.

Medlem
Brugeravatar

Er der nogle af de frø som er inde på DCF.dk der ka anbefales?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Har ikke lige selv prøvet deres nuværende frø.. men jeg vil skyde på at hvis du skal dyrke indendørs, så skal du sikkert vælge:

DCF - Master Low F1

De andre sorter de har til salg, ligner/lyder som udendørs strains.

Ellers kan du jo vælge at købe deres importerede frø fra en af de andre frøbanker, og der kan jeg da helt klart anbefale:

Seedsman - Hawaiian Skunk

Den dyrkede jeg for ca. 2 år siden, og den gav et giga topskud. Smagen var meget krydret i det, men jeg tørrede det heller ikke så længe.

Medlem
Brugeravatar

Har ikke lige selv prøvet deres nuværende frø.. men jeg vil skyde på at hvis du skal dyrke indendørs, så skal du sikkert vælge:

DCF - Master Low F1

De andre sorter de har til salg, ligner/lyder som udendørs strains.

Ellers kan du jo vælge at købe deres importerede frø fra en af de andre frøbanker, og der kan jeg da helt klart anbefale:

Seedsman - Hawaiian Skunk

Den dyrkede jeg for ca. 2 år siden, og den gav et giga topskud. Smagen var meget krydret i det, men jeg tørrede det heller ikke så længe.

skal også dyrke udendørs :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har hørt meget godt om Henke's Lolland? :)

Sku vidst blive enorm!

Medlem
Brugeravatar

ka den købes på DCF eller?

Og har du/i nogle andre forslag hvor jeg ka købe frø i dk?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Det er din egen hovedpine, hvordan du skaffer dine frø.. Det kan folk fra psychedelia.dk ikke hjælpe dig med.. Men husk at vær opmærksom på at, hvis du planter en i en skovbund, så er der en sandsynlig chance for at jorden kan være sur.. Det kan tage livet af dine planter..

Cannabis entusiast

Medlem
Brugeravatar

Men husk at vær opmærksom på at, hvis du planter en i en skovbund, så er der en sandsynlig chance for at jorden kan være sur.. Det kan tage livet af dine planter..

Der er især sur Ph. i nåleskove..

Men i kan jo løse problemet ved at bruge potter istedet. Brug en stor potte 11 l. +

Medlem
Brugeravatar

Er der nogle som kan fortælle mig, hvad temperaturen skal være ( ca.) for at man kan plante? mener at have læst et sted at det skal være imelle 5-10 grader, ellers var det jorden?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

optimal temperatur 26-28 grader
maximal temperatur 30 grader
laveste temperatur 0 grader.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]