Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jaaz' & Co's Guerilla Grow 2011 :joint:

Så er det sgu snart tid til at få noget jord under neglene drenge og piger!

I år skal mig og drengene, så begive os i kast med en omgang guerilla dyrkning ude i de fri.. Planen er indtil videre at vi skal have gravet 2 spots mere fordi vi i alt vil have gang i 60 planter, hvilket så bliver til 30 hunner fordelt ud på 3 spots (sådan circus :)). Der kommer billeder ind, når jeg har fået taget en jordprøve af de forskellige spots. :)

Edit: Andre frø
Sorterne vi vil gro er i år som følgende:
White Widow x Erdpurt F1 - 07 - 10 stk
UK08 - 09 - 10 stk
Purple Thyphoon - 5 stk
Rocket Chunk - (Hill Temple Collective Deep Chunk x E-Rocket/Danish Passion) x (B3N7/Erdpurt x Royal dane) - 5 stk
MAWC - (Mango x AK47) x (White Rhino x C99) - 5 stk
Thyphoon x AK47 - 5 stk
Flatland Basic x Bubblechung - (UK08 x Danish Passion) x (Bubblechung) - 5 stk
FlatAffie - (Flatland Basic x Pure Afghan) - 5 stk
Nepal x Hindukush - 5 stk
Thyphoon x Royal Dane - 5 stk
Janosh Rex - (Janosh x Royal Dane) - 5 stk (Freebie :))

Frøene vil blive startet op ved spirring imellem to lag køkkenrulle, hvorefter de vil blive smidt i minidrivhuse udenfor på et af spottene indtil planterne er klar til at blive plantet helt udenfor. Hvis alt går som planlagt, vil vi prøve os frem med en hel forskellige former for hash og olie, når høsten er i hus.. :)

Men håber da i vil komme med noget konstruktiv feedback, når vi kommer så langt folkens!

Fortsat god aften! :)

Nikolajsen

Cannabis entusiast

Senest rettet af Jaaz 31 jul 2011 21:18, rettet i alt 6 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fantastisk.. Kan se at jeg har oprettet topicet det forkerte sted.. Er der lige en moderator som kan smide det ind under dyrkning? :)

Cannabis entusiast

Site Webmaster
Brugeravatar

-flyttet-

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Lyder fandeme som noget af et projekt :).. altid godt at høre folk stadig køre nogle seriøse udendørs grows !!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Glæder mig til at se billeder når frosten forsvinder :) ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Glæder mig også til at se billeder. Ikke at det ikke kan ske men det lyder som om du er ret sikker på at der kommer 30 hunner. Der kan sagtens komme færre eller flere.
Nogle af jeres frø vil ikke spire, nogle planter vil måske blive spist osv. Den der 50 % bliver hunner er kun ca. Jeg startede med 20 planter og endte med 5 hunner.

Men held og lykke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg står stadig lige pt. og mangler 40 ud af de 60 frø og én sending med de resterende frø er allerede blevet væk i posten, så det skal blive spændende at se, hvornår jeg modtager resten..

Jack von Hashluder skrev:
Ikke at det ikke kan ske men det lyder som om du er ret sikker på at der kommer 30 hunner. Der kan sagtens komme færre eller flere.
Nogle af jeres frø vil ikke spire, nogle planter vil måske blive spist osv. Den der 50 % bliver hunner er kun ca. Jeg startede med 20 planter og endte med 5 hunner.

Ja, selvfølgelig.. Det var også blot et skud i tågen :) Men 5 hunner ud af 20 frø er da alligevel noget af en bedrift.. Hold da op..

Men indtil videre er der blot at krydse fingre for at de resterende frø når frem, og mon ikke snart DMI vil bringe os godt vejr? :)

Peace

Cannabis entusiast

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Nikolajsen skrev:
Jeg står stadig lige pt. og mangler 40 ud af de 60 frø og én sending med de resterende frø er allerede blevet væk i posten, så det skal blive spændende at se, hvornår jeg modtager resten..

Jack von Hashluder skrev:
Ikke at det ikke kan ske men det lyder som om du er ret sikker på at der kommer 30 hunner. Der kan sagtens komme færre eller flere.

Ja, selvfølgelig.. Det var også blot et skud i tågen :) Men 5 hunner ud af 20 frø er da alligevel noget af en bedrift.. Hold da op..

Men indtil videre er der blot at krydse fingre for at de resterende frø når frem, og mon ikke snart DMI vil bringe os godt vejr? :)

Peace

Ja en smule uheldig var jeg, men har egentlig fået et udbytte som har passet nogenlunde til mit forbrug. Ryger ca. hver weekend med en smule pauser en gang imellem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Update - 24/03/11

Så kom det kære postbud med de resterende frø! Der er ændret lidt i frøene som skal plantes, da jeg havde bestilt nogle andre end jeg huskede :D Edit kan ses i den første post..

Men indtil videre er der blevet købt jord og gødning, samt opgravning af de forskellige spots er påbegyndt.. Derudover er et Pindstrup Minikap drivhus med så- og priklejord gjort klart til frøene.. Frøene bliver spirret, når vi har overstået frosten..
Derudover vidste jorden sig at have en pH-værdi på ca. 7, hvilket også er meget passende :)

Billede

Nu skal der blot købes potter ind. Da vi umiddelbart ikke er stødt på billige potter endnu, overvejer vi at plante 2 planter i 20 L spande, frem for 1 plante i 10 L spande.. Hvad vil i mene? Får planterne for lidt plads, og kan det eventuelt afhjælpes med lidt LST?

Peace

Cannabis entusiast

Medlem

Hvis der er mere end en plante per spand vil det være en god ide at dele den op med en "skillevæg". Ellers bliver det noget rod(lol) når der skal sorteres hanner væk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vil de være så store, at det bliver et problem, når de går i blomst at skille dem fra hinanden?

Cannabis entusiast

Medlem

Nu ved jeg ikke hvor lang tid i har tænkt jeg de skal stå i de store potter inden I kønsbestemmer, men rødderne spreder sig alt efter hvor meget plads der er. Problemet opstår hvis rødderne filtres sammen og i så skal tage den ene plante væk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Åh ja, det kan det være noget om.. Rodsystemet vil jo højst sandsynligt blive beskadiget, hvis vi bare rykker hele pisset op.. Men jeg må se om jeg kan anskaffe mig nogle tomme dressing spande fra arbejdet som et alternativ.. Hannerne ryger selvfølgelig lige så snart vi kan kønsbestemme dem.. :)

Cannabis entusiast

Moderator
Brugeravatar

Tag i et byggemarked og find murespande, de koster næsten ingenting i 12 liters, en 4-6 kroner stykket, nogle steder har de endda mængde rabbat, så ellers bare fat i hulsav, alternativt bare en hobby kniv og lave nogle huller i bunden.

Medlem
Brugeravatar

men hvem siger også at hannerne skal lige frem skal op? man kan da bare klippe den af ved roden, men det kan selvfølgelig godt være at de rødder der så bliver tilbage vil hæmme den plante der nu bliver tilbage lidt, men vel ikke lige så meget som det vil hæmme væksten hvis man rykker den op? men stadig må det da være at foretrække at have hver plante i hver sin potte :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@BisMann og simohejr
Indtil videre har jeg fået anskaffet mig ca. 20 stk 10 L spande fra arbejdet af, så indtil videre burde det række.. En del af planterne vil ryge direkte i jorden, men hvor mange er endnu uvist.. Jeg tror vi vil tage på indkøb efter et par af de murespande som du omtaler BisMann, og så køre 20 - 30 stks i potter og resten direkte i jorden. Planter som Royal Dane x Thyphoon og Janosh Rex ryger højst sandsynligt direkte i jorden, da vi har en teori om at de vil få mest ud af den ekstra plads, frem for f.eks. UK08..

Peace

Cannabis entusiast

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvordan går det med dette grow-projekt?

Medlem
Brugeravatar

Chrillodd skrev:
Hvordan går det med dette grow-projekt?

det virker lidt dødt :?:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hehe :) Tjoh, men der har lige været en periode, hvor vi gik og ventede på godt vejr.. :) Frøene blev spiret i søndags og plantet ud drivhuset i går.. Så jeg satser snart på der sker noget.. :) More updates to come!

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
trist når man ved der blir minusgrader i nat :( http://www.dmi.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]