Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 18:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Octopus's Garden
Er ny her på siden, og synes indtil videre her er mange gode tråde ... :peace:
Jeg tror desværre ikke mit lille udendørs homegrow når at blive til noget. Har ikke forstand på at "nippe" planten endnu og andre div. tekknikker, men læser mig ivrigt frem... :( For lidt sol og for meget regn, (Men jeg er vel næppe den eneste dyrker her som har haft det problem her i "sommer"[/i])...Ja den har der ik' været meget af her :| !

Her er lidt billeder af mine 3. sørgelige Kush# hunner........no 1. (er i bedst udvikling af de 3.)

Billede
...no 2.
Billede
...no 3.
Billede

Hvordan synes i de ser ud..De er ikke længere støttet af nogle pinde, og de er vokset noget siden...De har stået ude siden 1.6.11... (De dufter godt nok :wink: ) Der er små buds på den ene men de er fandme små og synes de er langsomt udviklet (måske jeg skulle have gødet, det gør jeg næste gang).
Jeg tror jeg skulle have sat dem ud en månede før jeg gjorde (Dvs. 1.5.11)...Har ikke gødet med noget som helst da jeg satser "pengene" på noget indendørs hyggedyrkning senere i år. Har overvejet autoflower kendissen "Pandora". Nogen som har tastet den? ANYONE?

Senest rettet af Psykonauten 12 aug 2011 08:41, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Kan ikke førstå at du siger den lugter. Den ser ikke gammel nok ud til at lave buds og det er jo dem der lugter? Mener en af de sidste dage man har til at plante ud er 21 juli eller sådan noget. Someone ret mig hvis jeg er wrong

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Dit problem er ganske enkelt at du er for sent ude. En måned gør altså meget for en plantes vækst. Hvis du skal få noget ud af dem tror jeg du bliver nød til at tvinge dem i blomst ved at give dem en sort sæk over hovedet i 1-2 døgn. Du kommer nok ikke til at få et særlig stort udbytte men nu har du den erfaring til næste år. Hvis du havde læst lidt op på det havde du vidst at der findes en række autoblomstrende sorter som man kan så hvis man kommer for sent i gang. De er er ligeglade med lys/mørke timer og gå automatisk i blomst. Og har desuden en kortere livstid.

Junior medlem
Brugeravatar

De billeder i ser her øverst i tråden er taget for noget tid siden. Der er to af planterne der virkelig er små ifht. den 3. som overraskende nok er ret stor uden at have været gødet, og den har sat buds. De dufter, og det er stensikkert buds!!
Jeg har plantet en del autoflower planter i år indenfor nede i min kælder, og det går fint med dem. Jeg har brugt sorten "Pandora" (nogen som har smagt den?)...
Mine Pandora trives ihvertfald fint,og det er kun godt 8) . De tre pot (Kush#1), som jeg har i haven, er sat en månede for sent. Jeg satte dem ud i starten af juni månede, og de skulle nok have være sået i starten af maj?! (korrekt mig endelig da jeg er en glad rookie). Jeg erkender jeg ingen gødning har brugt, det vil jeg næste år.
Men glæder mig til at komme i gang med noget indendørs hyggegrow nu her snart.... :wink:

Senest rettet af Psykonauten 12 aug 2011 08:34, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Ta lige og fjern det link inden der er en mod der stikker dig en flad :)

Cannabis entusiast

Junior medlem
Brugeravatar

..............................LINK FJERNET....................................

De billeder i ser først i tråden er lidt gamle, den ene af planterne (den største af dem) er begyndt at sætte op til flere buds, og de dufter satme godt. Jeg forventer ikke et vildt udbytte men kan man ikke bruge de små skud til fx chai te....

Jeg vil da lige prøve at tage nogle nye billeder hvordan den ser ud nu planten...Later!!

Junior medlem
Brugeravatar

Hvad med denne ene plante her... Mon den kan nå at udvikle de små buds videre? Tror jeg talte omkring 7små skud. De er helt sikkert små begyndende skud, og de dufter sindssygt godt. Men spørgsmålet er om de udvikler sig videre hvis jeg lader den stå til september engang...Ved godt udbyttet bliver meget småt, men de små buds kan bruges til en god kop chai-the :wink:

Billede
....Samme plante
Billede
..Toppen af poppen
Billede
Ser det ud til at der en lille chance for nogle små buds???
Billede

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja de kommer lige så stille når den går i blomst selv om det kan se ud som der ikke er plads eller noget til dem, men tro mig M8 ;) de kommer

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"

Junior medlem
Brugeravatar

Zh4d0w skrev:
Ja de kommer lige så stille når den går i blomst selv om det kan se ud som der ikke er plads eller noget til dem, men tro mig M8 ;) de kommer

FedtFedt...håber dog på en masse sol i den kommende periode, så de kan boostes lidt de skud der er!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det beder jeg også til så min strøm regning ikke bliver vild

Junior medlem
Brugeravatar

Nedtur...De små buds bliver sq ik' meget størrere.... De er simpelthen plantet næsten t o måneder for tidligt tror jeg...skulle have plantet dem først i maj, lidt før måske. Og så den latterlige sommer :hm: hvad skete der lige med den???

Billede
Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]