Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Og nu er det psychedelias tur...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De har oprettet en tråd på psy, og den er allerede slettet igen så no worries..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Shambhala skrev:
De har oprettet en tråd på psy, og den er allerede slettet igen så no worries..

Det forklarer hvorfor jeg ikke kunne finde den efter et par minutters søgen :P Nåede aldrig at læse den, men så godt den var der.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg modtog privatmail ang. deltagelse i programmet med samme ordlyd som de beskeder inde på dcfonline.dk, med undtagelse af det med at der ville være fokus på potdyrkning gerne med videresalg. Tænkte at eftersom debatten havde kørt på dcfonline for 10 dage siden, at det vil være rart med info til de folk herinde, som har fået mailen, og undrer sig over, hvad det er for noget...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
LoL .. han så en af de billeder jeg havde smidt op i "Vis din hamp" tråden.. og skrev til mig, om ikke jeg godt kunne plante nogle flere planter hvis jeg skulle være med i hans program.. han mente ikke at min egen ration af planter var "nok" til hans program.. og han opfordrede mig flere gange til at dyrke MERE..

Han ville endda betale for det! .. lol..

Man burde vende hele sagen om, og anklage dem for at opfordre til ulovligheder :)

I realiteten er han vel ulovlig når han er villig til at betale for at en anden dyrker flere hampplanter, når de jo er ulovlige at dyrke? :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Wow, MaximumG - offentliggør da den korrespondance! :o

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Hvornår begynder de "journalister" at læse psychedelia.dk's forside?

Citat:
Presse og Journalister bedes skrive til vores pressegruppe på denne e-mail adresse:

presse@psychedelia.dk

Bemærk at det ikke er tilladt at kontakte medlemmer i forummet til at medvirke i artikler!

Jeg vil på det kraftigste fraråde folk at medvirke i noget som helst tv/presse, der er stofrelateret - lovligt eller ulovligt!
Don't do it, ligegyldigt hvad de lover dig eller der står i en eventuel "kontrakt", klipper de indslagene og redigerer teksten, som de finder bedst egnet til deres "historie".

At kanal 5 vil finansiere skunklaboratorier, for at lave et godt tv-program, skal da frem i lyset.
Maximus burde poste korrespondancen med ham her i tråden (dog uden kontaktinfo osv) og så burde vi banne journalisten, så han ikke lokker flere i uføre.

Psychedelia.dk er ikke et forum der opfordrer til ulovligheder, det handler om skadereduktion.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sidder og overvejer hvad B.T. eller Ekstra bladet vil give for en historie om en Krimi5 Rapporter som vil betale for at andre dyrker skunk :P .. for bagefter at ville filme det og fremstille folk som kriminelle :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Tror sgu ikke du skal regne med at tjene penge på det.. De to eksempler du nævner, benytter med garanti samme metoder. Og hvis det skule ske, ville du selv blive fremstillet som en pengegrisk hashoman, og så er historien i pressen sådan set ligevidt.

KK> Jeg foreslår en 'firkant' omkring linien til journalister på forsiden, for tydelighedens skyld.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
offentligør lortet for faen...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Krimi5 skrev:
Jeg skal nok først lave optagelser til august. Kan du ikke plante nogle flere, så der er noget at se på, så kan vi godt finde ud af de 1000 :-)

Krimi5 skrev:
cool,
kan vi ikke aftale, at vi tales ved i start august/slut juli, hvor du lige sender mig et billede, så jeg kan se hvordan det ser ud til den tid? For der skal naturligvis være noget at se på, når det skal filmes.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror godt nok han får ballade for det der. Jeg synes helt bestemt at du skal gå videre med det MaximumG. Han må virkelig have gået ind til det med nogle kraftige fordomme om dig som en kriminel person, når han tør at skrive på den måde. Han havde nok ikke regnet med at du ville reagere på det som du gør, pga. hans fordomme.

Junior medlem
Brugeravatar

Egentlig synd for ham, for han virker til at være reel og fornuftig - i hvert fald gennem min korrespondance med ham, så tror faktisk jeg ville have ham anbefalet, hvis ik bare det lige var fordi han arbejdede for Kanal 5 :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Syntes det en tarvelig måde at sætte folk op på.. det jo ligesom i USA hvor de efterlader biler på gaden, og VENTER på der kommer en og stjæler den.. ^o^

Junior medlem

Jeg fik også lige skrevet lidt med ham. Han pressede MEGET på for at komme og filme hjemme hos mig, hvilket jeg var imod. Fik dog sendt ham et par billeder, men tror BESTEMT ikke at det var sådan noget han ledte efter. Jeg har nemlig kun 2 WW + 2 hun kloner, og inde i mit growroom gror jeg også diverse urter (som persille, purløg o.l.). Har intet hørt fra ham siden jeg sendte de billeder + fortalte ham hvor mange jeg havde / hvad jeg havde i mit growroom...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
det er ret vigtigt at få det anmeldt til en eller anden instans, journalisterne har et etisk råd, de ville være mit bedste bud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Han har også tilbudt mig en plov for at vise hvordan jeg laver hash :)
Det kan jeg sådan set ikke se noget imod, meeen... tror nu ikke jeg gør det.. eller det gør jeg ikke ;)

Medlem
Brugeravatar

Manden er jo ikke specielt objektiv, eller seriøs, når han tilbyder penge for at få lov til at filme groweres planter.
Alene det at han ville have MaximumG til at dyrke endnu flere planter, viser jo at han kun har én bagtanke i hovedet... nemlig at kriminalisere potdyrkere yderligere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hvis den spade gerne vil filme planter så skulle han lave nogle selv. Der er da ingen der vil have sine planter i tv og risikere politi og domme da politiet sagtens kan få at vide hvor de filmede. Hvis de sk gerne vil være ulovlige så lavede kanal 5 deres studie om til grow studie. De er komplet latterlige der er jo heller ingen der vifter med ulovlig kniv foran en p-vagt?

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Pas nu på med at sende billeder ind til sådan en gut. Han er relateret til politiet, og der er muligvis geotag på de billeder i sender, så politiet ved hvor jeres planter opholder sig. I det mindste, så sørg for at fjerne geotagget fra billederne inden i sender.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]