Hey, så har jeg købt mig et sæt hydroponics, og vil nu prøve mig med cirkulerende vand, men jeg har nogle problemer.
Manden i den lokale headshop, hjælper mig, men det han har solgt til mig lader ikke til at virke. Hvis nogen har et svar eller råd, må i meget gerne give det

Jeg har købt de to spande, hvor den ene er fyldt med leca kugler, og den nederste, er fyldt med vand. Her går der så et rør ned igennem den øverste spand, og ned i vandet. For oven på det rør er der påsat et rundt rør med huller i, hvor der så skulle komme vand ud af. Jeg har fået en luftpumpe med til, som så skulle puste vand ind i det store rør, hvor der er et rør indeni, hvor luften så vil skabe undertryk og presse vandet ud af det runde rør for oven.

Problemet er så, at der ikke kommer noget vand ud af det runde rør i toppen. Mit bud er, at luftpumpen simpelthen ikke skaber tryk nok, men hvis der er en der har et andet bud, må i meget gerne skrive.
Jeg er igang med at spire mine frø, men hvis der ikke kommer noget ud af det, regner jeg med at flytte mine andre planter over i mit hydroponics setup.
De andre planter ser nu således ud:

Mit setup ser således ud:

I toppen hænger en 400w HPS lampe.