jeg har et par spørgsmål inden jeg går igang med mit indendørs grow.
1. 4 planter på 11l spande i et grow rum på 1.8m * 1.8m * 2m. er det stort nok, med en blæser os ?
har tænkt mig at lave 2 huller for neden med computer blæser, men hvor skal jeg tilslutte dem de har ikke lige en ledning man kan putte i en stikkontakt?
2. hvor meget høst kan jeg få minimum pr plante? altså skunk?
3. har tænkt mig at købe 5 feminiserede frø, men hvis nu jeg kun vil have 1 som moderplante hvor mange kloner kan jeg så lave på en moderplante, og kan jeg godt tage stiklinger fra stiklinger ? for har tænkt mig at lave 16 kloner og tror ikke en moderplante er nok? og skal de klippes altså stiklingerne i vegge eller blomst ?
kan jeg godt bruge cfl 200w 6400 kelvin blå lys på stiklingerne som jeg bruger i veg til mine andre planter? altså først når de har slået rødder?
eller skal jeg bruge en special lampe til det nu gider jeg ikke nævne navn på hjemmesiden men skal jeg bruge sådan en lampe som denne her :
?
Stiklingr lampe 2XCFL75W 5180lu 6500°K (L59 B24 H8 cm) og hvis jeg køber den hvor mange stiklinger kan jeg have under den i grodan potter?
4. hvor lang tid skal blomsten være i veg og hvor lang tid i blomst? og i kloning hvordan lyder det så?
5. Når der er kommet rødder i jiffy potter kan jeg så lægge dem i en 11l spand?
takker for svar da jeg kun lige mangler det her at få på det rene