Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

sys når jeg sidder og troller rundt i det her forum, så kigger jeg på hvornår i har planted til næste billed og der omkring 30 dage imellem ca og de er bare mega store allerede

jeg plantede mine den 14 april og de ser sådan her ud nu. og de der 8 uger holder vist ikke helt som der står
det er WW, og de får lys i form af en sparepære med 6700 kelvin 27 wat (skal jeg købe en på 125wat med 6900 kelvin)
og ja har nippet toppen af på den store,da katten lige fik sit snit og sagde nom nom nom nom
så den blev lige beskåret meget hurtig

og den lille plante er kommet over i en spand magen til den store

Billede

Billede

Billede

Billede

Medlem
Brugeravatar

ser godt ud :)

Junior medlem

må nok ærlig indrømme, at jeg ikke rigtig forstår din frustration- hvis du ikke spiser nok så tager du vel heller ikke på? det samme med din elskede plante, det er ikke meget lys den/ de får og så tager det noget længere tid, fyr op for en hps eller en ordenlig cfl så skal du se der sker noget,har selv leget med sparepære og har også oprettet en tråd om det herinde, nåede 0.7g pr watt hvilket er helt okay og røgen var bestemt også potent helt sikkert, men i længden kan det slet ikke svare sig med mindre du gider gøre meget i lst osv.. og skal man ligge så mange timer i det så er der noget forskel på 10g tørret og 40-100 tørret med en hps eller cfl..

sorry for det sure opstød men det er også tilladt at tænke lidt selv:)

Medlem

jamen ku da godt være de manglet mere varme eller noget. for lige lagt 2 halogen spot pære derind til dem for at give lidt mer varme.
men sys bare de der hps pære er lidt dyre. også i på elregningen, da vores elregning er stor nok i forvejen

Medlem
Brugeravatar

jeg har også en anden lampe til at stå i mit skab, bare til at give larme. og det ser ud til at virke :D

Medlem
Brugeravatar

Må nok holde med massgrower, en cfl vil helt klart give større udbytte og så tager den heller ikke så meget strøm igen :) den der 125 watt du snakker om er udemærket til dyrkning af skunk. Du skal dog huske på at du SKAL have fat på en 2700 k når du begynder blomstringsfasen. evt køb en dual spectrum hvis det kniber med pengene :P

lalle

Medlem

Geografisk sted: Der hvor man ikke kan bunde
En Hamp plante kan vokse i en temperatur af 9-28 grader.

Varmen skal du derfor ikke tænke på, du må aldrig bruge halogen, da de kan blive så varme at de brænder planten

Medlem

jamen cfl pære er da bare spare pære ik?

men har også købt en 2700 kevil lampe til når den skal i blomst men hvor lang tid skal den have med den pære, til jeg skal høste

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]