Matilo skrev:
Føler mig dybt krænket over du har hustlet min avatar

...................
Haha, undskylder mange gange

Skal nok finde et nyt

Maxweed skrev:
mht. det med at ryge andet end skudene kan man faktisk godt ryge bladene. du vil helt sikkert ikke få en potens der er nær så høj som i skudene men hvis du vil bruge lidt mere af planten så tører du bare de store bæreblade på samme måde som skudene. du kan bruge dem som en slags tobak hvis du ikke vil ryge dine buds rent. men hvis der er blade der er blevet helt gule eller mest gule så lad være med at bruge dem. de smager ikke godt. men fokuser på at få mest ud af planten via skudene og se på om der er gode blade der kan bruges når den er klar til høst.
og det med at der går lang tid inden de spirer. har du forspiret dem først eller har du bare smidt dem i jorden? go, gro lyst

Jeg lagde dem i en potte, og satte dem ud i naturen

Bubber skrev:
Jordtemperaturen betyder meget for spiringstiden. Sæt dem i vindueskarmen og vent til de titter op med at sætte dem ud.
Det prøver jeg her imorgen, så må vi se hvad der sker. Tak for tippet

plantemand skrev:
Hvor har du fået fem. udendøres frø? har aldrig fundet nogle på nettet der er femiliezed til udendøres :O
Jeg købte dem i en headshop der hedder Caboon, som der ligger i Aalborg.
Og det er såkaldte "Royal Queen Seeds", alle dem de har lavet, er feminiseret.
Her kan du du se en masse af dem: [google]headshoppen[/google] også tag det 1. link og gå ind under frø