Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey psy :)

Har surfet rundt det meste af dagen i forskellige seed shops, faldt over Prozack og Channel+, da jeg godt kunne tænke mig at gro udendørs, og ikke vidste om de kan gro i det Danske klima, vil jeg gerne spørge. Kan de det!?

Jeg har googlet det og bladret diverse seed shops igennem for karakterstikker af de to strains, og kunne intet finde om hvad klima de kan trives i og hvad de ikke kan :oops:

Medlem
Brugeravatar

Kender ikke lige de to sorter der. Men de fleste hjemmesider ofre en undendørs pakke med forskellige slags frø, chancerne for at nogle af dem skal kunne klare sig i det danske klima er rimelig store :D
Husk inden du begynder, hvis ikke du allerede har gjort det, at læse http://dcfonline.dk/cf/- der står næsten alt hvad du skal bruge og hvilke tanker du skal gøre dig til et ude grow :)

lalle

Medlem
Brugeravatar

Trådstarter: har du ikke lige skrevet i en anden tråd at du aldrig har prøvet at ryge før? Var det måske ikke en meget god idé at starte med at prøve det først inden du begiver dig ud i at gro dit eget? Bare et råd selvfølgelig. Men hvis du skal have et udendørsgrow igang er det virkelig også ved at være tid :)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Medlem
Brugeravatar

Nej, jeg har aldrig prøvet det før - Men den hovedsagelige grund til at jeg gerne vil gro det, er som en sjov hobbie. Hvis jeg nu ikke kan tåle det eller lign. Så er det jo godt jeg kender nogle gode venner jeg kunne forære høsten til :)

Ellers, hvis det bliver for sent smider jeg bare et par lowryders i min vindueskam :) Selvom jeg nok ikke får mere end 3 gram ud af det :p

Medlem
Brugeravatar

Og lalle, det er vist også Medical strains, men er du da sindsyg et yield de har :) ! En af dem kunne vist give over ét kilo tør høst.

Medlem
Brugeravatar

Og så tænkte jeg lige på.. Kan man godt gro fx. en lowryder i min vindueskam om vinteren? Så længe temperaturen er høj nok indenfor ? :p Og er det et MUST at der er fugtigt? Eller kan man godt gro uden ?

Medlem
Brugeravatar

Du skal selvfølgelig have en lampe!

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Medlem
Brugeravatar

Nu er problemet at jeg ikke har mulighed for at lave et helt setup, med lampe, og jeg skal komme efter dig, da jeg bor sammen med mutti. Såeh. Da lowryder er en meget diskret sort, ville jeg godt gro den i vindueskammen, og så gemme den væk om aftenen. Lave en eller anden form for plan der. Så jeg kan ikke få lys osv. Medmindre jeg laver et lille drivhus selv og stiller udenfor her når det bliver koldere?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvorfor vil du vente til det bliver koldere? Du kan ikke skjule lugten fra den når den går i blomst uden massiv udluftning... nej glem det... Du skal have aktivt kulfilter for at skjule det. Et drivhus af klar plast langt væk fra alting, kan sagtens lade sig gøre, men husk at være stealth.

Medlem
Brugeravatar

Okay, vil et drivhus også fungere når det bliver koldt ? :)

Medlem
Brugeravatar

Hamp tåler ikke så godt frost og det bliver nok svært at holde temp over de 0° C i drivhuset om vinteren... :D desuden mener jeg der skal være omkring 25-29° C for at cannabis kan udvikle sig optimalt

Medlem
Brugeravatar

Er det ikke 9-29 celcius for at det kan udvikle sig som de skal ? :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]