Så fik jeg startet min grow log med mit første grow og har fået en god start allerede.
Edit: Kan ikke få overført billederne jeg har taget til min pc lige pt. så billeder må desværre lige vente et par dage. Men så skulle der også gerne være billeder af dem når de er blevet plantet ud i naturen i løbet af ugen

Min plan er at gøre det for under 100 kroner og intet brugt indtil nu. Det skal være så økologisk og enkelt som muligt, derfor har jeg dem kun indendørs de første 2-3 uger, dog skal den pæneste blive som jeg kan gå og nusse om. Resten kommer ud i den nærliggende natur nær ved å-system, hvor de kan være i fred og få masser af naturlig sol

-20
De frø jeg har i gang er 2x afghan (fået fra nettet, ikke noget mere specifikt navn) og 3x random frø fra efterårets pot.
Metoden er meget enkel da jeg havde 5 bægre med ca. 0.1 liter random jord fra vores blomsterbed, i med et frø i hver, lidt vand og så ellers bare i vinduet.
Dags dato er der gået 14 dage ca. og de er mellem 5-20 cm, men er blevet noget skæve da de har strukket sig efter lyset.
Jeg har så sat dem i en kasse på gulvet, sat en lampe direkte over planterne så de kan strække sig opad igen, sat en pc blæser til at skubbe lidt på dem for at styrke stammen og så en sugerør om stammen for at holde dem lidt oprejst. Sugerøret er skåret igennem på langs så jeg kan fjerne den senere når stammen er for tyk.