Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psych's, længe siden jeg har 2 spørgsmål angående brandfare

Jeg har anskaffet mig et gro telt, 150x80x200, og en 600w HPS (HOD G&F) /lavpris) lampe dertil - samt en lille Bord/væg blæser Honeywell HT 900E - de skriver om blæseren: Denne væg blæser er lavet med en helt ny avanceret turbo teknik så den kan yde meget. (d = 18 cm) har tre hastigheder og kan lever op til 740m³/h.

Men eftersom der ikke er udsugning på denne lampemodel, (har heller ikke nogen udsugning), er den så ubrugelig eller er chancen værd at tage?
jeg har jo som nævnt anskaffet en blæser på hele :gud: 18 cm i diameter :whogives: :D , men den cirkulerer jo egentlig bare luften rundt inde i teltet.. Kan det bruges? dør mine planter eller dør jeg?

lige det sidste, kan man med beskæring holde en Sativa under 2 meters højde?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
ved ikke noget om det øverste men jeg ved at du kan sætte sativaen i blomst når den er 40 cm høj hvis du vil så højde burde ikke være et problem

Moderator
Brugeravatar

Lyder til at du bare skal have dig en kanalventilator, og et kulfilter til udsugning. Det vil blive ALT for varmt derinde uden, og dine planter vil med stor sansynlighed dø af varmen.

Ved 12-25 ugers sativaer kan det være nødvendigt at gå 12/12 fra frø/klon, eller bruge nedbinding (LST, SCROG). Det kan også være nødvendigt at beherske rodpladsen for at mindske stræk læs mere her: http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=66603

Medlem
Brugeravatar

ville det ikke være nok bare at åbne lidt op for teltet når der er lys på ?
Ellers må jeg jo prøve mig lidt frem - det bare lidt ærgerligt hvis det mislykkes eller der går ild i min seng når jeg skal sove :D

Men tusind tak for svarene i hvert fald og fedt link bismann :)

Jeg skal nok komme med nogle svar her inde når jeg selv finder ud af det i hvert fald..

håber der er en der kan be/afkræfte 100% om det er muligt eller ej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]