Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Mine planter ude i mit grorum kan kun lige holde 20 gr og 10 gr når de sover :) Ville i sætte extra varme op her i kulden? Indtil nu har jeg bestræbt mig på 25 gr. hvilket har været nemt til denne dræberkulde ramte os :D
Jeg tænker især hvis denne kulde fortsætter, eller endda bliver værre?

De er nu knap 3 uger og Lowryders på nær den til venstre der er ukendt?

<script src='http://img443.imageshack.us/shareable/?i=pot31210.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>Billede</noscript>

Senest rettet af Slacker 12 dec 2010 20:09, rettet i alt 3 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Voldsomt store potter og spild af plads.
Hvad lys bruger du?
10 grader kan godt gå, men det er jo ikke optimalt. :)

Ved godt det med potter og plads. Er rookie og dette er første forsøg. Kunne jeg lave det hele om, blev det heller ikke lowryders. Nu kører jeg lige dem færdige, suger til mig og kører mere seriøst i næste forsøg ;)

400w pære. fra proff. drivhus. Kan ikke lige huske hvad de hedder. Rum er 90 x 110 og 190 i højden, så ja. Jeg sviner med pladsen.,.. I know ;)

Nå.. What ever. De får 24/7 lys så til det bliver lidt varmere :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, man kan sagtens fristes til at tro at man er extra god ved planterne ved at give dem så store potter, med masser af jord til at udfolde sig i. Men det der sker er at rødderne ikke vil fylde potterne ud, og derfor vil der gå for lang tid fra du vander til jorden er næsten tør igen og du skal vande igen. Det skal helst være sådan at når du vander din potte igennem som man skal, så går der 2-3 dage før den skal vandes igen. Jo oftere du skal vande ,jo oftere har du også mulighed for at regulere gødnings tilsætning.

Aha.. Der var en ny aspekt i sagen ;).. Som sagt suger jeg til mig i dette begynder projekt ;) Der kunne nemt have stået 10 Lowryders, men det var jeg ikke klar over da jeg såede 5 femin frø.
Det skulle have været 5 store desværre!

Update af mit lowryder grow. Det går nu meget godt her på deres 1 mnd. fødselsdag ;) på trods af af "fejl" Jeg har isoleret rum bedre og holder nu 23-25 gr. i 24/7 lys. Er de ikke næsten for store efter det Easy Ryders "AK47"(fra frøbanken) efter i mnd. Som man kan se er den største 50 cm allerede? Ikke at jeg skal klage ;)
Billede

Uploaded with ImageShack.us
Billede

Billede

Billede

Senest rettet af Slacker 14 dec 2010 14:23, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Wow - der kan man se hvor meget godt lys gør :) Var stolt af mine på 42 cm med CFL-lys, men det der..

Lækre planter, keep 'em coming.

Jauwnes skrev:
Wow - der kan man se hvor meget godt lys gør :) Var stolt af mine på 42 cm med CFL-lys, men det der..

Lækre planter, keep 'em coming.

Tak for de pæne ord. Er også stolt af mine tøser ;) genialt tidsfordriv her om vinteren. Det bliver 100% sikkert ikke mit sidste grow :wink:
Ja det en Phillips SON-T PLUS 400W pære :) Jeg har omdøbt tråd fra "Kolde potplanter" til en growtråd ;)
Jauwnes. Genial tråd din "start til slut" ;)

Nogen der ved om mine "Easy Ryder" Auto AK47 x Lowryder er SATIVA, eller INDICA eller begge dele?
Mit håb efter jeg er blevet klogere siden plantning er nok Indica til mit behov !
Billede

De vokser støt og den største er nu 60 cm :D

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Både ak47 og lowryder er så hut jeg visker indica dominerede..

Moderator
Brugeravatar

Ak47 er en sativa domineret hybrid, lowryder er ruderalis og indica domineret. Lowryder#2 er lowryder krydset med santa maria, som er sativa domineret. De skal nok give en ret balanceret high.

Jeg glæder mig også mere end til juleaften :mrgreen:

Den ene ser ikke rask ud? Er det mon gødning, eller varmeskade? Starter først med "CANNA" blomst gødning i morgen? ER det for sent?
Billede

Billede

Moderator
Brugeravatar

De ser ikke ud til at lide nærringsmangel, ser bare ud til at den der hænger med næbet mangler vand eller har fået for meget.

Alt er godt igen her, men det går jo næsten for godt :D De 4 er ved at blive ´en KÆMPE busk. Ville i trimme/toppe dem?
Har prøvet at søge og der er delte meninger om dette? Der er jo ikke meget lys til bunden?
Lige nu er jeg sq glad for jeg "kun" har 4 lowryders og en ukendt som de gror :mrgreen: De er ca. 65 cm nu efter 5 uger!
Billede
By severindk at 2010-12-18
Billede
By severindk at 2010-12-18

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
De ser sku lækre og kompakte ud. Savner sgu helt mine planter, dengang de ikke var høstet. Selvom de er skide rare i tørret form.

Jack von Hashluder skrev:
De ser sku lækre og kompakte ud. Savner sgu helt mine planter, dengang de ikke var høstet. Selvom de er skide rare i tørret form.

Jeg er også meget overvældet af størrelsen og ikke mindst den fart de gror med, derfor jeg ville høre om man får mere udbytte af at toppe? Det jeg frygter er jo det kun er toppene der bliver gode?
Du må i gang igen Jack :mrgreen: . Jeg ville også savne alle mine tilsynsture i værkstedet hver dag ;)
EDIT. DE ER 67 CM. SKRIVEFEJL :)

Senest rettet af Slacker 19 dec 2010 00:26, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Lad være med at toppe autoblomstrene, medmindre du har utroligt lidt plads, det sætter altid væksten lidt tilbage, og den kan du ikke bare forlænge, da de jo netop autoblomstre. Desuden er 400W HPS i forvejen lidt overkill til auto's så mit råd er blot at lade dem værre, de skal nok danne buds næsten hele vejen ned ad stammen.

BisMann skrev:
Lad være med at toppe autoblomstrene, medmindre du har utroligt lidt plads, det sætter altid væksten lidt tilbage, og den kan du ikke bare forlænge, da de jo netop autoblomstre. Desuden er 400W HPS i forvejen lidt overkill til auto's så mit råd er blot at lade dem værre, de skal nok danne buds næsten hele vejen ned ad stammen.

Tak Bismann. Vil jeg gøre. Du er værd at lytte til, både her og der ;)

ER du venlig lige at uddybe "400W HPS er lige i overkanten" ? Det jo på ca. 1 m2?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]