Flora serien er genial.. bruger den selv.. syntes dog den var svær lige at få til at virke rigtigt lige i starten..
her er et par erfaringer..
Hvis du dyrker fra frø, så vent en 14 dages tid med at gøde.. dvs.. hvis det almindelig pottemuld du bruger..
når jeg siger 14 dage.. mener jeg 14 dage, efter de første 14 dage (som man kalder for kimplante stadiet) .. ergo.. først efter en måned efter den er kommet op af jorden

Afhænger selvfølgelig af pottestørrelsen.. men går ud fra du starter i små potter og går over i noget større som tiden skrider frem?
anyways.. det kan selvfølgelig godt være at det gødningsskema som fulgte med dit kit, ER blevet opdateret.. for det skema jeg har, passer ikk helt til det skema de har på deres hjemmeside p.t. .. mine doser er for små.. hvertfal henne omkring blomstringsstadiet..
Men når jeg blander min gødning plejer det at være 0.8ml / 1.0ml / 1.2ml (per 2 liter vand) .. dvs.. er det i vegetativ stadie, er det 1.2 gro 1.0 micro og 0.8 bloom .. og omvent i bloomfasen.. 0.8 gro 1.0 micro 1.2 bloom ..
Men de kan sagtens tåle mere.. især i blomstringsfasen.. anyways.. thumbs up on the choice of fertilizers.. det virker!