Er der nogle der kan sige mig, hvorfor de nederste blade har fået nogle underlige bøjninger, er mere runde i kanterne, og er begyndt at blive mere mørkegrønne end de andre? Har jeg overvandet eller hvad kan det ellers være? Har kigget lidt på Christian Florestans guide, og umiddelbart kan det vel ikke allerede være mangel næringsstoffer (De er 14dage gamle)
Edit: Har ikke vandet i 5dage nu, og hvor jeg før havde lys på planterne 24timer i døgnet, har jeg de sidste 3dage kørt 18/6 - og problemet er der stadig.
Nogle forslag?
Oprindelige overskrift var "Hvad kan jeg forvente af LED belysningen? (EDIT: BILLEDER!!)"
Hejsa. Jeg har bestilt 2 stk. ProPlant3 LED PlanteVækst diodepære fra prolys
De består af 7 stk. x 1,5Watt CREE LED altså 14 ialt.
Farve Temperatur: 455-475nm(Blå) + 620-640nm(Rød)
Udstrålet effekt ca.: 560-630 Lumen (kan ikke sammenlignes med hvidt lys, ell. HPS!)
Jeg skal have disse to LED pærer over to stk. WHITE WIDOW. i jord bestående af 50% blomstermuld, 25% lecasten, 25% sand.
Hvad kan jeg forvente af dette første grow?
Synes ikke jeg har råd til at have en 600W pærer til at køre 24/7
UPDATE: Lidt billeder, der desværre er i en noget dårlig kvali.

Mangler bare lige at sætte 250mm blæseren op

... Og self. planterne

Update 16. feb:

Det er 11 dage siden spirene kom op af jorden.
Er der nogle der kan sige mig, hvorfor de nederste blade har fået nogle underlige bøjninger. Har jeg overvandet eller hvad kan det ellers være? Har kigget lidt på Christian Florestans guide, og umiddelbart kan det vel ikke allerede være mangel næringsstoffer?
Update 25. feb: (20 dage siden spirene kom op af jorden)

Update 17. feb: (40 dage siden spirene kom op af jorden)

Jeg skal igen undskylde kvaliteten. Hvad mener i, skal jeg sætte dem i blomst?