Hej alle
Nu har jeg endelig besluttet mig for at dyrke nogle planter inderdørs. Har egentlig tænkt over det længe, men har ikke rigtig haft mulighed såvel som økonomisk råderum til projektet. Det har jeg nu og kan ikke vente med at komme i gang. Jeg vil lige skrive min plan op indtil videre, som i gerne må kommentere og give bud på forbedringer af. Ja jeg vil faktisk blive rigtig glad hvis i gad tage jer tid til det
LysHar besluttet det skal være en 400w HPS, men herefter er jeg lidt i vildrede omkring hvad man skal vælge.
Har tænkt på dette kit:
GIB Pro V-T Ballast
HPS Sonlight Agro pære
Nubret reflektor
Koster 795. Er det pengene værd eller er der bedre alternativer? cfl-guiden anbefalede netop denne pære jo.
Desuden har jeg set en Philips SON-T 400W/220 E40 for kun 97-98. Kan det passe den er så billig?
Skab: Her tænker jeg at tage i Bauhauss og købe fire spånplader og lave et skab med målene 80X120X210 cm.
Er der andre ideer til en billigere eller bedre måde at lave et skab på?
Jeg maler skabet hvidt og lægger noget plastik i bunden. Derudover vil jeg montere en standard badeværelsesventilator i toppen af skabet og bore nogle udsugningshuller i bunden(er det nok?). Det er meningen at skabet skal åbnes flere gange om dagen, men alligevel rart at have mulighed for ventilation tænker jeg.
FrøFørst var jeg ret hooked på White widdow men har sidenhen fået lyst til at dyrke en mere sativa-præget plante. Har set en der hedder Power Africa, som jeg godt kunne tænke mig. Nogen der har erfaringer med denne og er den måske for svær for en førstegangs indegrower?(groede et hygge grow udenfor sidste år).
Ellers er jeg også åben for andre bud. Strainen skal bare være sativadomineret og ikke alt for svær.
[b]GødningHar noget bio-bloom og bio-grow som jeg vil supplere med nogle mikronæringsstoffer. mener det alg a mix det hedder
Det var en ordentlig omgang. Håber der er nogen der lige gider smide et par comments.
ps. regner med at bruge denne tråd fremover til mit grow.