Hey alle glade rygere derude, godt nytår og alt det der!
Skriver fra et biblotek da jeg pt. ikke har nogen computer derhjemme, derfor orker jeg ærlig talt ikke at kikke forummet igennem for svar på nuværende tidspunkt, dog har jeg besluttet mig for da jeg som sagt ikke har en computer lige for tiden, at det ville være et perfekt tidspunkt at få mit grow igang.

Jeg har tænkt mig at bygge et "skab" selv så det passer i størrelsen osv.
Anyway her kommer nogle spørgsmål jeg meget gerne vil have svar på.
1: Hvor stort burde jeg bygge skabet? skal ikke have meget mere end 3 til max 5 planter. (Højden er underordnet da jeg kan bygge skabet så højt som loftet, men bredden og længden er jeg usikker på hvor stor det skal være, da både varme fra lampen kræver at lampen er placeret et stykke væk fra planterne ALL TIME. derudover skal der også være plads til et kulfilter (Regner med at man placere sådan et i bunden, men ved ærlig talt intet mere end at de fylder af helvedes til!)
2: Har overvejet at sætte mylar papir på indersiden af skabet for at få mest muligt ud af lampen, er der nogle der har gode erfaringer me det?
3: Hvordan skal jeg placere kulfilteret i forhold til planterne? skal de stå i samme skab eller virker det også hvis jeg sætter den ved siden af skabet?? (kan slet ikke forstår det der kulfilter men det er vigtigt at der ikke kommer til at lugte for meget! XD)
ps. hvis det er nødvendigt med information vedr. lampen i forhold til hvor højt skabet burde være, så skriver jeg det lige senere, dette er pt. ikke muligt da jeg sidder på et biblotek!
Pps. Great Honor awaits he who wisely answer my questions, wtf har bare brug for hjælp da jeg er 98% rookie på området