Hej psy
JEG ER NYBEGYNDER!!
Jeg har nu været igang i knap tre-fire måneder, hvor jeg har læst på diverse steder(hjemmesider) om udegrow, det såkaldte guerilla-grow.
Jeg har fået utrolig meget viden omkring det at gro udendørs, men jeg har stadig et par spørgsmål, ting jeg ikke har kunne finde på nettet, eller hvor det ikke har været til at forstå.
(Projektet er sammen med en ven)
Jeg har tænkt mig at så 15 frø, hvor 12 af dem kommer til at være feminiseret, 3 stk. Lowryders#2 F1, 4. stk. Special Kush#1(feminiseret), 4 stk. Special Queen #1(feminiseret) og 4 stk. Royal Moby (feminiseret). 11 planter skal direkte i jorden, hvor de sidste 4(en af hver) kommer til at være i potter. Jeg har valgt dette da jeg vil prøve at se om der er forskel/om det er lettere/større eller mindre yield på planterne, fra jord til potter.
Planen er at jeg får købt en sæk Bio Bizz - All Mix 50L, som jeg blander i jorden, samt hønse møg eller andet organisk gødning, en uge før jeg planter frø'ene(spirer). er 50L nok at blande i jorden til 11 planter?
De sidste fire der skal være i potter, har jeg tænkt på at købe fire 7L's potter (er dette stort nok?) hvor der kommer til at være en blanding af 75% Pottemuld og 25% Leca i (er dette fint nok?) Og som de andre, de kommer direkte i potterne efter spiring (fint nok eller?)
Spørgsmål(ene) :
1. Er 50L Bio Bizz - All Mix, nok til 11 planter?
2. Hvor meget gødning skal hver plante ca have pr. gang inden blomstringsfasen? (Er det nok med 5L BioGrow?)
3. Hvor meget BioBloom skal der til i blomstringsfasen? (Er det fint nok at flushe 2 uger før høst?) (Er det nok med 5L BioBloom?)
4. Er det fint med fire 7L's potter, til de 4 der skal i potter? (Er det godt nok med en blanding af 75% Pottemuld og 25% Leca?)
5. Er det okay hvis jeg kommer frø'ene(spirerne) direkte i jorden og potterne?
Og til sidst, hvis der er nogle der kender til eller har erfaring med disse planter, er i meget velkommen til at give rettelser(til min plan) og billeder
Håber i har tid og lyst til at læse dette igennem og svare på mine spørgsmål.
Må fred og glæde være med jer.