Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
bannet
Brugeravatar

Hej, jeg har aldrig lavet et grow før, men jeg har tænkt mig at gøre det næste år udendørs, da jeg bor i en skov der er ret stor og har de perfekte muligheder til et gurilla grow eller hvad det nu hedder.
men så faldt jeg over disse frø, "Farmers Choice" som tåler et koldt klima, er der nogen der kender til denne sort?
og tror i at den kan dyrkes ude, på denne tid af året?

Titel: Re: hjælp
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det tvivler jeg godt nok stærkt på at den kan.
Nej er mit gæt ? det kan du ikke.

Når de skriver den kan tålte koldere klima mener de nok bare at den er nordisk generations avl og har vendet
sig til et lidt koldere klima, men betyder ikke at den kan overleve en vinter :)

Titel: Re: hjælp
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Du skal plante dem i april efter at der ikke er mere frost. Og så kan du høste dem i september-oktober.
Plant rigeligt da du skal fjerne hanner og nogen måske dør.

Der findes planter der kan gro selv om der ligger sne, men slet ikke i Danmark da der er alt for få timer med sol.

bannet
Brugeravatar

jeg ved hvornår de skal plantes og hvornår de skal høstes, jeg har læst rigtig meget på emnet :) så det er ikke det.
jeg ville bare høre, for det kunne jo være at man kunne få en fin udendørs plante her i den kolde tid.
den er beskrevet som at være fra norge x finland x et eller andet, andet sted :)

Moderator
Brugeravatar

Jeg tvivler sku også meget på det desværre, allerede i løbet af denne måned plejer det at blive problematisk at have planter ude, for andre sorter, flere nætter med frost fungere ikke til hamp, det nedsætter vækst/modning betydeligt, hvilket fører mig over til et andet problem. I efteråret/vinteren er der både lavere lysintensitet, kortere dage og mere overskyet end forår/sommer, så selv om de så kunne overleve, ville du få en utroligt sølle høst. Brug kræfterne på at læse op, købe indtil og forberede til næste sæson, det kommer du langt længere med, og hvis du gør dit forarbejde, får man også et langt bedre resultat.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]