Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hulen
hej har en en mariuhana plante som er 5 cm nu :) jeg har givet den en gødning der hedder pot og plante N4 P1 K3 og mg 0.6

men har læst at den skal have lavere nitrogen end resten så jeg tænkte på om den der stadig kan bruges ihvertfald midlertidig eller nogen der kan henvise til noget bedre`? :)

så tænkte jeg på hvordan man sætter sin plante i blomst for ved ikke om det er en sort der gør det af sig selv fordi det er et frø jeg har fået af en ven :)

der kommer lige 1 eller 2 billeder ind her når jeg har fundet min kamera :)

Senest rettet af alexander27 08 sep 2010 12:27, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: gødning
Junior medlem

planten skal have højere nitrogen end det andet, men den gødning du kører med der lyder fin. bare pas på at du ikke overgøder den.

en cannabis plante kan først blomstre når den er klar til det, som regel efter 3 uger, hvis ikke den gør det af sig selv, skal den have maks 12 timers lys om dagen. for ikke at stresse den køb en timer, det er meget behjælpeligt :)

mvh
bellemis

Medlem

Geografisk sted: hulen
det lyder sku godt troede min gødning var for stærk ;).
oka det er meget godt at vide hehe :) har en timer men den er lidt svær at regne ud :)

hvis du gider må du gerne nævne nogle gode gødninger både navne og formler for min kan man vist ikke få mere da den er 9 år gammel :)
(pot og plante)

når du siger for ikke at stresse den mener du så at den får slukket lyset på de normale tidspunkter hver dag ?

dvs at jeg kan have lyset tændt længere så den ikke går i blomst eller er det noget jeg har misforstået :)

og så noget helt andet kelvin er det hvor meget den sender ud af lys?

og tak for hjælpen :) :o

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]