Haløjsa alle weedheads

Ser i.... Jeg, den største hippie på denne klode, står i dette ulidelige problem at jeg simpelthen er blevet super træt af denne latterlige kriminalisering mod cannabis i dette land ! Jeg er blevet træt af at supporte bandekrige, kriminelle organisationer og gennerelt andre røvhuller....

Så er jeg også vildt træt af alt den ringe tjall, som er i omløb her i Danmark. Det samme gælder de fyre man køber af når pusheren ikke er hjemme, som somregel tager røven på en. En aller sidste ting er så også at jeg ELSKER skunk i forhold til hash. Dette gælder både, smag, virkning - simpelt hen ALT.
Well..... Jeg er nu lige flyttet i egen lejlighed og vil simpelthen endelig igang med at dyrke mit eget økologiske grass

Ser i, jeg er en ung fyr uden den store sum penge men jeg har dog stedet, og jeg har disse remedier til rådighed.
En "Flower Spectre" Pære med en E40 fatning til.
"GIB Lighting Flower Spectre HPS er en standard serie til alle plante entuatiaster, der ønsker at blomstre med succes men stadig satser på et lavt budget. Ideel til hobby-gartnere, indendørs gartnere og til overvintring af tropiske planter. Skal tilsluttes ballast."
10 stk af disse frø - Giga sativa "Aka Northern star" (Da jeg ELSKER, lækker sativa skunk)
This plant is for the true Sativa lover. Big buds and massive yeld for a Sativa. Excellent for making water hash. In hydro it has to be trimmed down due to fast grow. A true super plant. Not good for sea of green. Some plants can grow extremely big.Characteristics: Classic Haze smell and taste.
Origins: Secret x Haze/Oaxacan
Type: Mostly Sativa
Environment: Indoor
Flowering time: 9–11 weeks
Yeld: Avarage medium 400–550 grams pr m2
Potency: Strong/clear high
Smell: Skunk/haze
Taste: Like haze
GUARANTEED 99,9 % Feminized
Problem er nu, at jeg ingen efaring har i at dyrke overhovedet !

De frø jeg også er indehaver er, kan der overhovedet ikke findes noget info om på nettet. Hverken hvordan man gror dem eller noget andet simpelthen Tro mig, jeg har prøvet

. Derfor jeg nu søger info herinde på dette fantastiske forum.
Mit spørgsmål er således hvordan jeg NEMMEST, og billigste (hehe) kommer igen med at dyrke. (Drejer sig kun om 1-2 planter her i starten)
Hvad ville i råde mig til ud fra det info i har fået fra "Sortbeskrivelsen"
Og med disse materialer jeg har beskrevet.
Håber virkelig på der er et par venlige sjæle da kan hjælpe mig med at komme igang. På forhånd tusind tak, og tak fordi i gav jer tid til at læse denne forholdvis lange tråd

Ps. I stiller bare spøgsmål, hvis der er noget andet jeg skal svare på for at i lige som kan "forske" videre i det hehe

Go' Ryger