Velkommen!I år er jeg rykket indendørs! Det er første gang jeg forsøger med inde dyrkning, så jeg har et par spørgsmål jeg vil stille løbende, indtil der endelig høstes til Aug./Sept. Ethvert svar og enhver kommentar til mit projekt er ganske kærkommen.
Menuen jeg vil serverer for jer, står på:6 x White Russian (Serious Seeds) (Regular)
4 x Amnesia Haze (Royal Queen Seeds) (Feminized)
2 x Belladonna (Paradise Seeds) (Regular)Her er en udstyrsliste med alt udstyr jeg har skrabet sammen.
Udstyret dækker hele perioden, så noget af det kommer først i brug senere hen: 1 stk. Telt (1.20m / 1.20m / 2.00m) (med velcro-åbning)
400W HPS Flower spectre pære
GIB Pro V-T 400W ballast
Cooltube
2 x Easy roll sæt
200W CFL Grow 6400 K
200W CFL Bloom 2700 K
Reflektor til CFL med indbygget ballast
Kanalventilator (125mm)
Kulfilter, economy CTC55 (125mm)
Flex slange (102mm)
3 stk. blæsere i alt
1 stk. wc ventilator til indsug
1 stk. el-varmeapparat hvis nødvendigt.
15 stk. mini potte
6 stk. lille potte
5 stk. mellem potte (14 x 14 cm)
3 stk. stor potte (19 x 19 cm)
1 stk. underbakke (Plads til 12 minipotter)
All-Mix (50 L)
Light-Mix (20 L)
Canna Bio Vega (1L)
Canna Bio Flores (1L)
1 stk. Hygro/termometer (min/max)
1 stk. digital timer
2 stk. ikke digital timer
X stk. Stikdåser og forlængere
1 stk. vandkande i aluminium med lilla blomstermotiv og vandfordeler
1 stk. pakke med plasticbestik til navneskilte.
1 stk. gaffatape
Indkøb på vej:
1 Stk. dimmer til at justere ventilationsstyrken
1 stk. brandslukker
Ekstra nærings gøgl
Hjemmelavet Co2 tilførsel (danskvand og gær-tricket)
Setup/Udsugning
Denne smarte velcro-åbning blev jeg simpelthen nød til at tage med i tråden; Den tog nemlig rigtig rigtig lang tid at sy på! Ja for inden man havde syet den på, havde man jo ikke regnet ud at klips kunne gøre det

Ledninger...

Så har jeg opfundet et ’dække’ over gro-teltet i tilfælde af, at husejeren skulle bryde ind i sin kælder som han har lejet ud. Han kunne måske godt hoppe på den. Jeg synes i hvert fald det er bedre end ingenting. Tænk hvis det reddede ens røv?

Citat fra tekst:
"
Tillykke med dit nye mørkekammer!Er det første gang du kaster dig ud i den analoge fremkaldelsesteknik, eller ønsker du yderlige information om brug af mørkekammeret, kan du slå op i den medfølgende begynder guide, eller besøge vores hjemmeside. Din sikkerhed er vores sikkerhed!Hjemmefremkaldelse er en hobby for mange, og det er rimelig let at gå til. Alligevel anbefaler vi at være opmærksom på sikkerheden. Grundlæggende arbejder man med 3 forskellige kemikalier: ”Fremkaldervæsken, Stopvæsken, Fixervæsken”. Derfor er filter og ventilation nødvendigt i dit mørkekammer telt, for at undgå lugt og evt. sundhedsskadelige dampe.
Derudover er det også nødvendigt med det rigtige lys. I analog langtidsfremkaldelse skelner man mellem 3 forskellige slags lys: ”Grønt lys, Rødt lys og Gult lys. Det betyder selvfølgelig øget strømforbrug og en risiko for kortslutninger. Vær omhyggelig når du arbejder med strøm!
Husk kun at åbne mørkekammer teltet i din opsigtsperiode, når fremkalder lyset er slukket.
For at opnå tilfredsstillende billedkvalitet er det nødvendigt med 100 % mørklægning!" 
Hahaha! Det har jeg sku grint meget over, hold kæft hvor er det dumt!
Nå, vi skal videre.
Klimaet på en god dag

Planterne kom op af jorden den 15. maj, så de er nu 13 dage gamle. De giver utroligt nok allerede duft fra sig

De 4 planter i runde potter er nogle gæste-planter fra mit udendørs grow, de bliver sat ud igen om en uge eller 2. Det er nogle krydsninger jeg 'krydsede i blinde' sidste sommer:
TP x HH
TP x TP
CC x TP (muligvis herma)
BBQ x TP (muligvis herma)
TP = Theis Pot (Ukendte gener jeg har dyrket siden 08)
CC = Candy Cain
HH = Hollands Hope
BBQ = Bwanas Balcony Queen

Ja lampen skal i hvert fald ikke tættere på. Enkelte af dem viser lidt tegn på varmestress… (viser closeup's senere)

Smid endelig en kommentar
Jeg laver snart en opdatering med flere billeder af planterne (close up), med henblik på at få stillet nogle diagnoser..
God grolyst herfra - Heps