Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 21:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Der hvor man ikke kan bunde
Det er jo snart tid til at høste mine 2 planter. Men jeg er stadig i tviliv.

Og jeg vil lige på forehånd sige, jeg har læst utrolig mange guide, og set utallige videoer på nettet. Youtube er en af dem.

Jeg ved godt det med at tørre topskudene, med mere. men

Der kommer så 2 problemer, som jeg har søgt forgæves efter for at få svar, før jeg spørger her.

Jeg har set denne her guide " http://www.youtube.com/watch?v=3qZYBw9ols8 (How to make hash) " hvor han har produktet klar, til filtering. men jeg ved ikke hvordan han laver det? jeg mangler en guide som er fra høstning til før filtering

Hvordan gør man ? han siger han fryser det og lægger i oven, med mere? Men hvordan mere specifik?

og samtidig. Ice Hash ( Bubble Hash)

Hvor det sker via Is og vand og mangle fine silke flitere. kan man ikke bruge alle bladene til det? for at få det sidste ud der?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Mr Greening skrev:
Det er jo snart tid til at høste mine 2 planter. Men jeg er stadig i tviliv.

Og jeg vil lige på forehånd sige, jeg har læst utrolig mange guide, og set utallige videoer på nettet. Youtube er en af dem.

Jeg ved godt det med at tørre topskudene, med mere. men

Der kommer så 2 problemer, som jeg har søgt forgæves efter for at få svar, før jeg spørger her.

Jeg har set denne her guide " http://www.youtube.com/watch?v=3qZYBw9ols8 (How to make hash) " hvor han har produktet klar, til filtering. men jeg ved ikke hvordan han laver det? jeg mangler en guide som er fra høstning til før filtering

Hvordan gør man ? han siger han fryser det og lægger i oven, med mere? Men hvordan mere specifik?

og samtidig. Ice Hash ( Bubble Hash)

Hvor det sker via Is og vand og mangle fine silke flitere. kan man ikke bruge alle bladene til det? for at få det sidste ud der?

Jeg kan svare på spørgsmål 2 omkring ice hash.

Du kan bruge alt plantemateriale, da der højst sandsynligt er drysset lidt trichomer ned på resten af planten osv. Men det du får noget ud af at bruge er topskudene og trim (de blade der sidder på topskuddene). Resten er egentlig bare lidt bonus.

Selv brugte jeg alt plantemateriale og trims + lidt topskud på ice sidste år. Jeg syntes ikke der var nok udbytte for arbejdet så jeg foreslår at du hvis du vil lave ice hash bruger nok topskud ellers kan man godt føle at det var lidt spildt arbejde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]