Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

fik så lige 2 hampfrø som jeg ikk ved hva hedder. dem jeg fik det af sagde at man kan plante det i almendelig jorden
og at det skal bare ha meget sol. og at man behøver slet ikke at bruge udstyr osv til det. nogen der ved hvilken hampfrø
det kan være?

Midlertidigt bannet
Brugeravatar

Intet gødning eller noget overhovedet ?
Ja så lyder det som noget dansk generations avl.. der er tilpasset til dansk klima, altså en dansk pot sort.
Det kunne også være udendørs skunk, men det tvivler jeg stærkt på.

Det er nok bare en god gammeldags fattigrøvs pot du ;)
Sikkert en udmærket mild high, plant dem og lad os se dem igen når det bliver skud.

Medlem

Nej slet ikke noget bare almendelig jord :D.
Hvis det er en dansk pot. kan man så sagtens lave det til hash?

Midlertidigt bannet
Brugeravatar

Sagtens, men det er ikke en kæmpe klump du vil få ud af 2 planter, der ville jeg nu heller bare ryge potten hvis jeg var dig, eller bare en god stærk kage på noget af det ;)
Og det er jo ikke sikkert at begge bliver til damer, måske slet ikke nogle af dem ?

Hvis jeg var dig ville jeg få købt mig nogle nye frø, gode danske pot frø, og det behøver ikke at være de alt for dyre, bare der står de er blevet tilpasset det danske klima, burde den være okay der.
Du kunne ligesågodt bare blande lidt god havemuld i, bare lidt der hvor de skulle stå, bare for at være sikker, og hvis du kan skaffe noget god naturligt ler og blande bare lidt i, skal du slet ikke tænke på gødning overhoved ;)

EDIT : Det er lidt sent, dine planter bliver nok ikke så mega store, hvis vi får en god sommer så jo måske.. Hvis du har et drivhus vil det helt sikkert være et plus, især bare lige i starten til de har vokset sig store, så kunne du evt plante dem udenfor hvis du ikke havde plads.

Medlem

Bonehead skrev:
fik så lige 2 hampfrø som jeg ikk ved hva hedder. dem jeg fik det af sagde at man kan plante det i almendelig jorden
og at det skal bare ha meget sol. og at man behøver slet ikke at bruge udstyr osv til det. nogen der ved hvilken hampfrø
det kan være?

De frø kender jeg.. Det nok Agnethe Dellepude og Svend Bundgas du har fået fat i der?
Ja de kan laves om til hash hvis du planter dem og passer dem sommeren igennem!!

Dertil vil jeg ligge mig op ad Thecook, ?? (det kom så ikke til at lyde som det skulle :roll: ) og mene en halvtredser til alm danske hampefrø er et godt køb.

Medlem

Okay :P mange tak skal i ha ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]