Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: århus
Hey alle. Har sammen med 2 kammerater lige startet et udendørs grow med 40 planter, som er igang med at skyde op indendørs inden de skal sættes ud diverse steder :D
Sorterne er nepal/ hindu kush, erdput, samt 2 gange udeskunk.
De vokser i mælkekartoner med plantemuld( tilsat leca kugler) samt leca kugler i bunden. De kommer til at stå ca. 14 dage indedørs foran et sydvendt vindue. Indtil videre er ALLE planter spiret og ser fine ud :D
Her er mine spørgsmål
1) Hvor mange planter bliver ca. til hunner?
2)Hvor stor er chancen for at planterne dør i naturen( de bliver plantet tæt ved eller opad sydvendt skov) pga. rådyr, biller, vind/vejr, politi, ejere af grunden osv?

Spørgsmålene virker nok dumme for nogle men dette er mit første grow, og spørger bare efter et ca. tal hvis der var nogle herinde, som selv havde erfaring med det samme antal planter.
Men ellers held og lykke med jer andre ninja gartners ude i naturen :rocking:

Moderator
Brugeravatar

1: Hvor mange børn bliver piger? Du kan nok cirka regne med halvdelen, men jeg har oplevet at 80 % blev tøser, og jeg har oplevet at 20 % blev tøser. Med 40 planter skal du nok få en del hunplanter.

2: Det er umuligt at sige, vi kender ikke dit spot, og selv hvis vi gjorde er det jo ret variable ting, der kan ske med planterne, som du selv er inde på. Dog er det ikke så godt at stå op af en sydvendt skov (som jeg forstår som at skoven er syd for planterne?), da skoven dermed kommer til at skygge for en go del af solen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]