Hej. Jeg dyrker udendørs i en lysning i en skov, hvor jeg tidligere år også har dyrket med succes. I år har jeg valgt et lidt mere omfattende grow og jeg har siden de blev sat ud kunne se at der røg en lille del til insekter, hvilket jeg også havde regnet med. Selv dem som insekterne havde spist lidt af kom op alligevel. Da jeg så var ude og vande idag, så det væsentligt anderledes ud. omkring 100 til 150 planter var blevet bidt af ved stilken og efterladt i små bunker omkring de rammer potterne stod i.
Vi flyttede vores planter et par meter væk for at se om vi kunne få øje på noget der indlysende var skyld i det, men der var ikke andet en nogle bænkebidere, lidt myrere et par snegle og en enkelt stålorm. tilgengæld var der en masse brune pupper under alle planterne, så måske er det dem.
På billede 1 kan man hvor de er bidt af henne og det jeg har i hånden er en af de bunker fundet under potterne
på billede 2 kan man se de bunker af planter der lå efter at vi havde fjernet de rammer som ses på billede 3.
håber meget på at der er nogen som kan hjælpe og eventuelt identificere det lorteinsekt der nakker vores weed!
på forhånd tak!

[url=http://img689.imageshack.us/i/img0068zz.jpg/]