Inden du går videre med dit projekt syntes jeg at du skal gøre følgende:
(1) find en headshop, og køb bogen "Hampdyrkerens Håndbog" deri står der rigtigt mange gode ting som er værd at vide når man dyrker - den kan fåes til omkring en 100lap hvis du spørg pænt

(2) overvej hvor mange penge du vil investere i projektet.
(3) overvej hvor meget du vil være villig til at betale i strøm hver månede.
(4) overvej hvad type sort du vil dyrke, vil du være høj? skæv? stoned? happy? kan du godt lide smag eller skal det være neutralt? osv.. skal det være nogle som er svære at dyrke, skal det være nogle som automatisk går i blomst, eller vil du selv styre det ved at "lege" gud?
(5) overvej hvad medium du vil dyrke i, skal det være i vand? vil du bruge en bubbler? skal det være DWC? eller jord måske? det ku også være et hydro eller et aeroponic system?
(6) brug en time eller 50 på youtube under søgeordet "how to grow weed" "how to grow green" "jorge cervantes" "mr. Green" "hydroponic grow" "ghetto grow" "bubbler grow" "newbie grow" "how to make a hydroponic system" osv osv .. du forstår nok pointen

(7) overvej at downloade nogle forskellige dokumentare som findes derude.. så som "kampen om hampen"
(8) når engang du har taget stilling til de 7 overnævnte punkter så begynde at rationelisere lidt... er dit projekt muligt? vil du ku overskue dit projekt? har du den rette tilgang til det og er du villig til at ofre tiden på at lære af det?
(9) når du så er nået DERTIL, så enten begynd på dit projekt, eller spørg igen

Tro mig.. det hele blir meget lettere for både dig men også os, hvis du begynder at stille nogle teoretiske spørgsmål som vi rent faktisk kan svare på.

Spørgsmål som har relevans eventuelt kunne være:
Hvis jeg laver et groskab på X gange X meter hvor mange sativa planter eller indica planter kan jeg så have stående, hvis jeg regner med at vegge dem i X antal uger, med ca. X antal blomstrings uger?
et andet spørgsmål kunne være:
Jeg har købt et grotelt, og har købt et kulfilter, men jeg er i tvivl om hvad kanalventilator jeg skal købe for at det kan trække igennem det?
Spørgsmål vi IKKE kan svare på er:
Blir mine planter sunde?
kan de lide at blive kigget på?
skal jeg synge for dem?
skal de puttes i jorden?
kommer de så op af jorden?
blir de til en plante?
hvad skal planten bruges til?
du ved... ting som man åbentlyst kan sige sig selv