Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Der hvor man ikke kan bunde
Man skal jo bruge noget bestemt underlag/jord, som planten skal gro i, men hvad for noget?

Medlem
Brugeravatar

Er ikke sikker men mener det er sand.. :)

Medlem

MaximumG skrev:
Nu jeg nok et røvhul når jeg siger det her... men fattede du ikke beskeden i dit tidligere indlæg omkring spaghnum? ... LÆS NU FORHELVEDE da den guide og FAT hvad der står...

du skal ikke bare skimte den igennem.. du skal ikke læse den og TRO at du forstår den.. du skal læse den og FATTE det der står.. forstår du det?

Der er da ingen der gider svare dig på dine spørgsmål når man kan se at du desideret ikke engang forsøger at gøre dig klog på emnet.. du TROR du ved en hel masse og du TROR du har styr på tingene... HVORFOR ****** skriver du så herinde?

Jeg gider ikk bruge mere tid på dig, før du laver nogle mere seriøse indlæg.. Tag nu forhelved at tag dig sammen.. det ikk så svært når først man får det lært... beklager den hårde tone, men enhver idiot der har læst guiden kan da se at du ikke fatter en skid af hvad du selv laver..

Her er et par spørgsmål til dig..

Tror du din plante strækker sig helt vildt efter lyset fordi du ikke har sat pæren langt nok ned?
Tror du at du får ranglet planter når du ikke gør som guiden forskriver?
Tror du at du får et for varmt grorum med en 400watt hps og du ingen ventilation har?
Tror du dine planter dør hvis det blir for varmt?
Tror du du får plads problemer?
Tror du at dine planter overlever i de små potter der?
Tror du dine planter kan trække vejret uden frisk luft?
Tror du at du får en større elregning end du har regnet med?
Tror du det kommer til at lugte som en hampmark?
Tror du at hvis du læser guiden, kan svare på disse spørgsmål, eller vil du fortsætte med at stille dumme spørgsmål så som "kan jeg bruge akvarie gødning til min hamp?"
Tror du at du får hjælp hvis de spørgsmål du rent faktisk stiller, ikke har en skid at gøre med hamp, når du befinder dig i et hampforum?
Tror du jeg er træt af at fortælle dig hvad du skal gøre, når du ikke forstår hvad jeg siger?
Tror du vi bliver gode venner, når du så stadig insistere på at du ved bedre end hvad du får besked på?
Tror du jeg fortsætter med at spørge dig om hvad du tror?

NEJ! ... og læs så den guide IGEN.. har du svært ved at læse?

Der er også andre guides derude.. men start sku da med at sætte dig ned og søg lidt på youtube.. se nogle forskellige ghettogrows.. se hvad de gør forkert, og lær af det...

Skriv et par mails til diverse dyrkere og spørg om specifikke detaljer, ikke allround spørgsmål.. ingen gider at holde dig i hånden hele vejen...

vidst også?

Fra poster:
Læs den guide du har fået den henvist mindst 2 gange

Medlem

Når du poster faktisk de samme spørgsmål der ligger på side 1 i dyrknings forummet ved man med sikkerhed du ikke har læst guiden.
I disse tråde bliver de også henvist.

Når folk så læser ogforstår den holder de kæft i en måneds tid til næste løn også kommer de spørgsmål vi kan hjælpe med.

Indtil da god læselyst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]