Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa ! Jeg er ny når det kommer til plantedyrkning, men vil prøve at give det en chance. Har fundet noget der hedder "Garden Gangster - Outdoor Mix 40stk" til en fornuftig pris, som lyder godt til en nybegynder. Vil bare høre hvad folk har at sige om det, er det noget billigt skidt - får man en god ryger ud af det og er der nogen chance for at frøene begynder at spirre, eller er det helt ude i hampen :)?

Hvad synes du om garden gangster mix?

Medlem
Brugeravatar

Kender intet til frøene, men det er et rimelig syret navn.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil bare tilføje at de ikke er så billige, jeg ville selv have bestilt dem, men forsendelsen er svjh 100 kr + en dummebøde på 40 kr for at bestille for under 400 kr, så det droppede jeg hurtigt igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du kigger lidt i forskellige tråde om sorter vil du støde på navnet på en hvis frøbank. Billige, gode frø og da jeg bestilte fik jeg god service (der kan vidst forekomme længere leveringstider, men jeg fik dem 2 dage efter + en pakke gratis frø oveni min ordre).

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg kom til at se det var udemixet - udemixet indeholde hel del guldkorn men også en del hermaer og autoblomstrene kryds der begynder at blomstre allerede i starten af august. Alt i alt et fedt mix men man skal lige holde øje med dem, hvad jeg mere så var at de var meget mugresistente, jeg endte dog op med at lave ryst af hele baladen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ligger du inde med en navneliste på de gener der er i pakken? For tror det var det mix jeg havde for nogle år siden hvor jeg fik den ondeste skunk fra, dog mugnede det meste af den væk :cry:
Men hvis du har sådan en liste der må du gerne lige smide den op, tak :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Nej det gør jeg ikke, men du skal nok regne med det er hans udegener og ikke enough bubles osv - ellers må du støve Eno op på icmag og spørge ham selv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Jeg har ikke dyrket dem, men jeg ville vælge dem i år hvis jeg ikke havde mine frø fra sidste år. Garden Gangster har lavet en ny sort i år, som hedder Freja, som man kan få i forskellige krydsninger. Jeg stoler på at man kan få nogle gode pot planter fra Garden Gangster og hans nye "Freja" sort.

Medlem
Brugeravatar

Lambsbread skrev:
Hejsa ! Jeg er ny når det kommer til plantedyrkning, men vil prøve at give det en chance. Har fundet noget der hedder "Garden Gangster - Outdoor Mix 40stk" til en fornuftig pris, som lyder godt til en nybegynder. Vil bare høre hvad folk har at sige om det, er det noget billigt skidt - får man en god ryger ud af det og er der nogen chance for at frøene begynder at spirre, eller er det helt ude i hampen :)?

Jeg er selv ved at dyrke Garden Gangster... Er ikke sikker på at mine var fra outdoor mix, men dyrker i hvert fald 1 af dem indedørs lige nu.... Den jeg dyrker indendørs er ca. 1,5 måned gammel, og ser således ud pt:

Billede

Det er den største og den der har tykkeste stamme af alle mine 11 planter. Så jeg tror at det er gode gener... Jeg var i øvrigt heldig, at den i ser på billedet var en hun, da det var den eneste af de første 5 jeg spirede som var potente.

Hvis du vil følge med i udviklingen af min Garden Gangster, kan du følge min tråd her:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=31830

EDIT
Har forresten plantet resten af mine 40 GG frø, til at lave et udendørs grow... For at give dig en fornemmelse af hvor potente frøene er, så får du lige en status på min frø:

Jeg modtog for det første lidt mere end 40 frø i posen, (tror det var 44 frø)

Ud af de 44 frø var 12 af dem potente (altså begyndte at spire som de skulle) resten begyndte enten ikke at spire, ellers hvis de gjorde, var det ikke ordentligt. så nu må vi se hvor mange af de 12 der er hunner... Ved at en af dem var en hun.

Junior medlem

Smoke'N'Fly skrev:
Lambsbread skrev:

Jeg er selv ved at dyrke Garden Gangster... Er ikke sikker på at mine var fra outdoor mix, men dyrker i hvert fald 1 af dem indedørs lige nu.... Den jeg dyrker indendørs er ca. 1,5 måned gammel, og ser således ud pt:

Billede

Det er den største og den der har tykkeste stamme af alle mine 11 planter. Så jeg tror at det er gode gener... Jeg var i øvrigt heldig, at den i ser på billedet var en hun, da det var den eneste af de første 5 jeg spirede som var potente.

Hvis du vil følge med i udviklingen af min Garden Gangster, kan du følge min tråd her:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=31830

EDIT
Har forresten plantet resten af mine 40 GG frø, til at lave et udendørs grow... For at give dig en fornemmelse af hvor potente frøene er, så får du lige en status på min frø:

Jeg modtog for det første lidt mere end 40 frø i posen, (tror det var 44 frø)

Ud af de 44 frø var 12 af dem potente (altså begyndte at spire som de skulle) resten begyndte enten ikke at spire, ellers hvis de gjorde, var det ikke ordentligt. så nu må vi se hvor mange af de 12 der er hunner... Ved at en af dem var en hun.

Woaw, det ser rigtig godt ud og lyder lækkert ! Det eneste der holder mig lidt fra at købe, er at mine forældre ikke ville blive alt for begejstret for at jeg smækker nogle planter op i deres have.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
undskyld mig.. men først spørg du om råd til en specifik type plante, og når du så har fået både svar og billeder, så fortæller du at du ikk vil købe og ikk vil plante alligevel? .. :sucks: ..

Junior medlem

MaximumG skrev:
undskyld mig.. men først spørg du om råd til en specifik type plante, og når du så har fået både svar og billeder, så fortæller du at du ikk vil købe og ikk vil plante alligevel? .. :sucks: ..

Siger ikke på noget tidspunkt at jeg ikke vil købe eller plante, men det holder mig LIDT fra at gå i gang med det samme.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nårh okay :) .. tag en cykel og cykel lidt rundt i dit område.. led efter steder der afskærmet fra veje og stier, hvor der stadig er masser af sol.. og smid nogle frø udenfor :) .. så slipper du for at tænke på forældrene, og det eneste du sådan set skal gøre er at grave et hul, og tømme en sæk pottemuld ned i det, og så plante frøene en halv til en hel centimeter nede :) .. vande og vente.. :)

Junior medlem

MaximumG skrev:
Nårh okay :) .. tag en cykel og cykel lidt rundt i dit område.. led efter steder der afskærmet fra veje og stier, hvor der stadig er masser af sol.. og smid nogle frø udenfor :) .. så slipper du for at tænke på forældrene, og det eneste du sådan set skal gøre er at grave et hul, og tømme en sæk pottemuld ned i det, og så plante frøene en halv til en hel centimeter nede :) .. vande og vente.. :)

Yeah, præcis ! Det er også sådan planen lyder indtil videre, men jeg skal trodsalt snart få det plantet, er det ikke her i maj det er fornuftigt at plante?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det faktisk nu... dvs. lige nu! .. i denne her uge at man skal plante, så jo.. jo hurtigere jo bedre :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]