Tænkte nok at det var en forholdsvis stor pærer du brugte. Jeg var lige ved at sige at det var overvanding, men takket være de fine billeder kunne jeg se at du tørre dem ud imellem vandingerne.
Det varmestress det der.
Du blir nød til at lade døren stå åben OG have blæs på hvis du skal dyrke med den 400watt hps der.. iøvrigt er lampen ALT for tæt på dine planter.. den skal være MINDST 40 cm fra toppen af planten.
EDIT:
Nu læste jeg også lige din anden tråd omkring varme i dit skab

.. Spørg du mig, kan du godt have plads til 2 reflectore i det skab der, hvis du hænger dem paralelt.
Så KU du jo køre 2x200watt CFL istedetfor.. mange vil nok sige at det ikke er optimalt iforhold til HPS, men nu når du ikke (kan/vil/må/forstår ikk hvorfor) sætter en kanalventilator op, så er det helt klart det smarteste.
Hvis du alligevel er ligeglad med hvor meget strøm du bruger, så er 2x200watt CFL også fint til den størrelse skab der

.. men du skal selvfølgelige være opmærksom på at du skal ud og købe:
1 reflektor mere.
4 stks 200 Watt CFL (2x6400K) (2x2700K) og det er alligevel en slat penge at skal slippe.
Så sku du gerne kunne dyrke et grow som hverken blir for varmt, og som samtidigt får dejlige lumen og laver nice buds.

Så kan du senere hen eventuelt nedgradere din 400watt HPS til en 250watt HPS så du begrænser varmeopbygningen, og så vil du måske være istand til at blomstre under HPSn istedetfor CFLn og derved få større buds.
jeg kan ikke helt huske hvormange LUMEN en 250watt HPS smider, men jeg ved at en 200watt CFL smider 13.000 Lumen, så hvis du har 2, så har du altså 26.000 Lumen.. og det da okay

tror ikk jeg lige kan komme i tanke om mere.

ellers må du spørge igen.